دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رشیدی در گفتگو با آنا:

سریال «پسران عزیز من» را برای معرفی چهره‌های جدید هنری می‌سازم

کارگردان و نویسنده سریال «پسران عزیز من» گفت: این سریال 13 قسمتی با محوریت معضلات اجتماعی برای معرفی چهره‌های جدید هنری ساخته می‌شود.
کد خبر : 376292
IMAGE634514260909062500.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مسعود رشیدی کارگردان و فیلم‌ساز سینما و تلویزیون ایران که آثار به‌یادماندنی مانند؛ سریال ماجرا‌های آقای دوستی، روزگار وصل و شب شیشه‌ای را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، این روز‌ها خود را برای ساخت سریال ۱۳قسمتی «پسران عزیز من» آماده می‌کند.


علی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره ساخت سریال ۱۳ قسمتی «پسران عزیز من»، گفت: سریال ۱۳ قسمتی پسران عزیز من به تهیه‌کنندگی علی پاکدامن و پشتیبانی معاونت اجتماعی سپاه محمد رسول‌الله(ص) و نویسندگی و کارگردانی مسعود رشیدی در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و 4 اردیبهشت 1398 قرارداد کارگردانی این سریال با مسعود رشیدی به مرحله امضا رسید.


تهیه‌کننده سریال پسران عزیز من ادامه داد: این سریال که با موضوع معضلات اجتماعی ساخته خواهد شد از بازیگران متعددی بهره می‌برد، بازیگرانی که با داشتن سابقه کاری مفید و رزومه خوب دیده نشده‌اند و یا فرصتی برای ابراز توانایی‌های خود پیدا نکرده‌اند، در این سریال به‌کار گرفته خواهند شد. این سریال را مسعود رشیدی نوشته است و کارگردانی خواهد کرد. سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با ورود به ساخت سریال‌های اجتماعی در جهت شناسایی و معرفی معضلات اجتماع، به جامعه و والدین  در جهت پیشگیری این نابسامانی‌ها یاری می‌رساند.


وی اظهار کرد: معاونت اجتماعی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران به‌عنوان حمایت کننده و پشتیبان سریال پسران عزیز من با سیاست ورود هنرمندان متعهد و بسیجی به عرصه سینما و تلویزیون در تهیه این سریال 13 قسمتی ورود کرده است. سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ نیز با تمام توان در جهت ساخت این سریال تأثیرگذار از هنرمندان و بازیگران جدیدی استفاده خواهد کرد. بیشتر بازیگران این سریال از هنرمندان بسیجی عضو انجمن بسیج هنرمندان تهران بزرگ با نسبت 70 درصد از کل نیروهای لازم در این سریال استفاده می‌کند و فرصتی را برای علاقه‌مندان عرصه هنر بازیگری فراهم خواهد کرد. به‌زودی وارد مراحل پیش تولید خواهیم شد و با عوامل اصلی تهیه و تولید این سریال عقد قرارداد خواهیم کرد.


مسعود رشیدی در ارتباط با ساخت این سریال به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: فیلم‌نامه سریال 13 قسمتی پسران عزیز من را با توجه به مشکلات اجتماعی و معضلات جامعه نوشتم و با پردازش این سناریو آن را برای ساخت آماده کرده‌ام. این سریال به تهیه‌کنندگی علی پاکدامن و پشتیبانی معاونت اجتماعی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران ساخته خواهد شد. 4 اردیبهشت 1398 قرارداد ساخت این سریال را به امضا رساندیم از روز‌های آینده وارد مراحل پیش‌تولید آن خواهیم شد. مدیر تصویربرداری، مدیر صحنه، گریم، مدیر صدابرداری و عوامل اصلی ساخت این سریال تعیین‌ شده‌اند که بعد از امضای قرارداد لیست نهایی عوامل به اطلاع می‌رسد.


کارگردان و نویسنده سریال پسران عزیز من ادامه داد: این سریال با عنوان کردن معضلات اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب کارشناسی و اجتماعی ساخته خواهد شد. با توجه به مراحل پیش‌تولید، انتخاب بازیگران نقش اصلی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


وی اظهار کرد: سریال پسران عزیز من که البته تا این لحظه با این نام خوانده می‌شود، از قصه‌ای روان و پرحادثه برخوردار است و با داشتن ساختاری اجتماعی مورد توجه خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. بعد از مراحل پیش‌تولید در یک پرسه زمانی 3 تا 4 ماه تصویربرداری و تدوین این سریال به پایان خواهد رسید و برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما آماده خواهد شد. این سریال بستر خوبی برای ارائه توانایی هنرمندان بااستعداد و دیده نشده است.


انتهای پیام/4122/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: سینما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته