دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 19:40
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تهدید سردار سلیمانی و رئیسی توسط منافقین!

سرکرده گروهک منافقین با انتشار پیامی سردار سلیمانی و حجت‌الاسلام رئیسی را به ترور تهدید کرد.
کد خبر : 376291
منافقین.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیت و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین در یک بیانیه که از مخفیگاهش منتشر شده، صراحتاً سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جدید قوه قضائیه را به ترور تهدید کرده است.


این در حالی است که بهانه جدید آمریکا و اروپا برای خارج کردن آدمکش‌های اجاره‌ای از لیست تروریستی، دست کشیدن منافقین از اقدامات تروریستی بوده است.


یادآور می‌شود هفته گذشته در پی تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه اینستاگرامی سردار سلیمانی و همچنین صفحه اینستاگرامی حجت‌الاسلام رئیسی بسته شد.



گفتنی است؛ سرکرده فرقه سفاک منافقین با قرار دادن تصویری از شهیدان لاجوردی و صیاد شیرازی، سرنوشتی همچون این دو شهید را برای رئیسی و سردار سلیمانی خواستار شده است.


همچنین یادآور می‌شود از زمان اشغال خاک عراق توسط آمریکا در سال 81 تاکنون، از مسعود رجوی که بسیاری معتقدند به درک واصل شده، خبری در دست نیست. منتشر نشدن فیلم یا عکسی از این مزدور اجاره‌ای نیز فرضیه مرگ وی را به یک واقعیت در اذهان عمومی تبدیل کرده است، به‌طوری‌که آخرین بار نیز سه سال پیش ترکی فیصل از وی به‌عنوان مرحوم(!) یاد کرد.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
۰
جناب آیت الله رئیسی اولین و آخرین امید مردم پس از خدا به اصلاحات در دستگاه قضایی و به تبع آن در کشور می باشند.
عباس الهی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
۰
خیلی غلط کردن
قالیشویی ادیب