دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 17:23
حجت‌الاسلام کلانتری:

بسیج قدرت نظام اسلامی و چتری بر فراز تمام جامعه است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بسیج را قدرت نظام اسلامی و چتری بر فراز تمام جامعه دانست.
کد خبر : 376237
شورای تخصصی بسیج (2).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در نشست تخصصی شورای مرکزی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تحلیل و تشریح وظایف فرهنگی و اجرایی بسیج، داشتن نگاه جهادی و ارزشی بسیجیان را ارزشمند دانست و حضور پرشمار بسیجیان در واحد کرج را در سه قشر استاد، کارمند و دانشجو از سرمایه‌های فرهنگی، سیاسی و مدیریتی  این دانشگاه عنوان کرد.


وی بسیج را قدرت نظام اسلامی و چتری بر فراز تمام جامعه دانست و با توجه به ناتوانی دشمنان در برابر قدرت الهی بسیج افزود: همین ظرفیت عظیم پایگاه‌های بسیج است که دشمنان نتوانسته‌اند آن را شناسایی کند. بنابراین آنها را متحیر کرده و به زانو درآورده است.


شورای بسیج

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت‌شناسی و عملکرد تشکیلاتی بسیج در جامعه را از ضروریات دانست و گفت: با تحکیم تشکیلات باید به تقویت هم‌افزایی و حضور پررنگ‌تر در جامعه پرداخت.


کلانتری نبود محتوای کافی و تحلیل مناسب را سبب انحراف نیروهای کارآمد دانست و بر لزوم ارائه محتوا، اطلاعات و آگاهی به نسل جوان در دانشگاه تأکید کرد و افزود: مطالعه و مناظره علمی سبب کسب قدرت بیشتر مقابل جریانات انحرافی و دشمنی‌هاست. بنابراین فراگیری نیروی بسیج در جامعه بسیار مهم است و هرکس با هر توان و بضاعتی باید حضوری جدی، فعال و همدلانه با نظام داشته باشد.


وی با اشاره به جایگاه واقعی بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: شجره طیبه بسیج نشان‌دهنده قدرت نظام اسلامی و مانند چتری است بر فراز تمام جامعه که متعلق به یک قشر سیاسی یا جریان فکری خاص نیست.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نگاه کلان دانشگاه آزاد اسلامی به بسیج به‌عنوان نیروی اصلی انقلاب اسلامی در این دانشگاه است. بنابراین برخی از مشکلات موجود ناشی از وجود پاره‌ای کاستی‌های قانونی یا مالی است که امیدواریم با همدلی و صبوری بیشتر مرتفع و مسیر فرهنگی در این دانشگاه به‌خوبی طی شود.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته