دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 14:02
برانکو:

فشار بازی با الاهلی بهانه‌ای برای دیدار با سپاهان نیست

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: فشاری که در دیدار با الاهلی عربستان متحمل شدیم را بهانه‌ای برای دیدار با سپاهان نمی‌کنیم و برای قهرمانی به مصاف این تیم می‌رویم.
کد خبر : 376124

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: دربی دیگری پیش روی ماست. اولین دربی ما با استقلال بود و حالا با سپاهان بازی داریم. خودتان می‌دانید چه رقابت و کُری‌خوانی شدیدی بین هواداران دو تیم وجود دارد.


وی ادامه داد: سپاهان با پنج قهرمانی در 10 سال اخیر، بیشترین قهرمانی را در میان تیم‌های ایرانی داشته است و بدون تردید برنده دیدار ما با این تیم اصفهانی قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کند. مصاف با سپاهان برای قهرمانی ما مهم است و البته که هواداران سپاهان همانند هواداران ما دوست دارند تیم‌شان برنده باشد. خوشحالم که ورزشگاه آزادی پر از هوادار می‌شود و فوتبال برای همه در جریان است.


سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه چرا تیمش در مقابل الاهلی شکست خورد و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، اظهار کرد: فوتبال است و در شرایطی که می‌توانستیم صعودمان را قطعی کنیم، شرایط‌مان سخت شد. اگر آن دو گل آفساید را مقابل السد و پاختاکور فاکتور بگیرید، شرایط‌مان الان بهتر می‌شد. برابر الاهلی هم باید پیروز می‌شدیم. باید باخت را فراموش کنیم و هدف ما در هر سه جامی که حضور داریم، قهرمانی است.


وی تأکید کرد: بازی خوبی که مقابل الاهلی انجام دادیم، ما را به آینده دلخوش کرد. الاهلی یکی از تیم‌های خوب عربستان است. بازی سنگینی با این تیم داشتیم و حالا باید به مصاف سپاهان برویم اما فشاری که در دیدار با الاهلی تحمل کردیم را بهانه‌ای برای دیدار با سپاهان نمی‌کنیم.


برانکو درخصوص اینکه پرسپولیس می‌تواند در غیاب شجاع خلیل‌زاده سپاهان را مغلوب کند، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و شرایط خاصی دارد. این تیم شانسی و اتفاقی در کورس قهرمانی قرار ندارد. آنها در تمام طول این فصل در بالای جدول قرار داشته‌اند و شکی نداریم که بازی بسیار دشواری با این تیم داریم.


وی در مورد افت محسوس علی علیپور در هفته‌های اخیر تصریح کرد: او در حال حاضر آقای گل لیگ برتر است. سال گذشته هم بهترین گلزن شد و امسال شرایط خوبی دارد. اگر شانس گل را از دست بدهیم بهتر از آن است که موقعیتی نداشته باشیم. مهاجمان هم گاهی در شرایطی قرار می‌گیرند که آمار گلزنی خوبی ندارند اما علیپور بهترین بازیکن تیم است و به‌زودی گلزنی را شروع می‌کند.


برانکو در خصوص اینکه علت سفر بودیمیر به کرواسی چیست، گفت: او از من و پزشک تیم مرخصی پنج روزه گرفت. در کرواسی پزشکان مخصوص به خود را دارد که قبلاً هم برای درمان به آنها مراجعه کرده بود. مرخصی پنج روزه‌ای گرفت و در دیدار با سپاهان غایب است ولی همه‌جا می‌تواند به درمان آسیب‌دیدگی‌اش بپردازد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته