دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 06:15
سالاری در گفتگو با آنا:

توجه و بها دادن به علاقه‌‌مندی‌ها رمز موفقیت جوانان است

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: جوان زمانی موفق خواهد شد که به علاقه‌مندی‌های خویش بها دهد و دست از تلاش و کوشش برندارد.
کد خبر : 375965
photo5906695525657325516.jpg

سعید سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شیروان درباره فعالیت‌های خود در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان اظهار کرد: در چهار سال عضویت در باشگاه از سال 92 فعالیت‌هایم در زمینه سازه‌های ماکارونی بوده و تا سال جاری ادامه دارد. علاوه بر ساخت سازه به آموزش آن نیز می‌پردازم و با همین سازه به‌صورت گروهی در مسابقه عصر جدید شبکه سوم سیما شرکت کردیم.


وی که 27 سال سن دارد و مجرد است و در نیروگاه برق کار می‌کند در پاسخ به این سؤال آنا که چگونه می‌توان یک جوان موفق بود، گفت: جوان زمانی موفق خواهد شد که به علاقه‌مندی‌های خویش بها دهد و دست از تلاش و کوشش برندارد.



دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان که در مسابقات مختلف ملی مقام برتر کشوری دارد با بیان اینکه واحد شیروان همواره پشتیبان نخبگان است، افزود: ساخت سازه‌های ماکارونی را در این واحد دانشگاهی آموخته‌ام و همه موفقیت‌هایم در این زمینه را مدیون استادان مجرب و مسئولان پیگیر آن هستم.


به گفته این جوان موفق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی همواره حامی دانشجویان بوده و برای کسب موفقیت آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


سالاری به‌رسم ادب از استادانش سپاسگزاری کرد و افزود: آموخته‌های من در زمینه سازه‌های ماکارونی از دانش استادم فرزاد قادری و کارخوب گروهی ما بوده است که اگر حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نبود به هیچ یک از موفقیت‌هایم نمی‌رسیدم.


به گزارش آنا، سازه ماکارونی شرکت داده‌شده در مسابقه عصر جدید رکورد جهانی را شکسته و بعد از حضور در فینال برنامه به مرحله آرای مردمی راه یافت.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته