دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1394 - 13:07
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر:

توسعه فضاهای ورزشی باعث سلامت و نشاط جامعه دانشگاهی شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: در دوران فعالیت و حیات دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات خوبی برای توسعه ورزش در بین جوانان و جامعه دانشگاهی صورت گرفته که باعث سلامت و نشاط شده است.
کد خبر : 37582

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهران مجلسی با توجه به اینکه رسالت اصلی دانشگاه تعلیم و تربیت در کنار نشاط و سلامت جوانان است اظهار کرد: با همفکری و همراهی مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی در اکثر دانشگاه‌ها مجموعه‌های ورزشی استاندارد و زیبایی بنا شده که افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.


وی تأسیس مجموعه ورزشی با سالن‌های ورزشی تکواندو، تنیس روی میز، بدنسازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، شطرنج و زمین چمن فوتبال را اثری ماندگار و اثربخش در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برشمرد و افزود: تمام امکانات و تجهیزات برای توسعه ورزش‌های حرفه‌ای در واحد خمینی شهر مهیا است و به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در اکثر میادین ورزشی به مقام‌های برتر نائل شده است.


مجلسی ادامه داد: تاکنون دانشجویان در مجامع مختلف ورزشی 141 مقام قهرمانی به دست آورده‌اند که 37 مقام اول، 58 مقام دوم و 46 مقام سوم در کارنامه دانشجویان ورزشی ثبت شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد خمینی‌شهر گفت: رویکرد اصلی دانشگاه توسعه ورزش‌های همگانی در کنار آموزش و پژوهش است و در این راستا اقدامات خوبی در راستای تشکیل تیم‌های ورزشی و حضور در مسابقات قهرمانی صورت گرفته است.


مجلسی ابراز امیدواری کرد با آئین‌نامه‌های جدید و برنامه‌های تدوین شده فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در ترم تحصیلی جدید گسترش می‌یابد و اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات استانی و منطقه‌ای نیز پیش بینی شده است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته