دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1394 - 13:50
درگفت وگو با آنا

محمدرضا زادمهر: پرسپولیس فعلا مدیرعامل نمی خواهد/ اسپانسر باشگاه با تایید وزارت ورزش مشخص می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با کمک مالی وزارت ورزش برای انتخاب اسپانسر تحت فشار نیستیم.
کد خبر : 37558

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،در حالی که محمدرضا زادمهر، عضو ‌هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه به خبرگزاری آنا اعلام کرده بود، مدیرعامل و اسپانسر باشگاه انتخاب می‌شوند اما در پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس اتفاق خاصی رخ نداد. دیروز جعفر کاشانی مدعی شد که اسپانسر هفته آینده مشخص می‌شود اما زادمهر به گونه دیگری جواب داد.


زادمهر درباره اینکه چرا در این جلسه تکلیف مدیرعامل و اسپانسر باشگاه مشخص نشد به خبرنگار ورزشی خبزگزاری آنا توضیح داد:«ما نمی‌توانیم در مورد مسائل مهم باشگاه خیلی زود به نتیجه برسیم. در جلسه روز یکشنبه هیچ صحبتی در مورد مدیرعامل باشگاه به میان نیامد چون این بحث اکنون در دستور کار ما قرار ندارد. اگر قرار باشد روزی پرسپولیس صاحب مدیرعامل باشد در همان زمان در موردش تصمیم گیری خواهیم کرد.»


وی ادامه داد:« برای تعیین اسپانسر هم ما 4 تا 5 گزینه داریم که باید از بین آنها یکی را برای باشگاه انتخاب کنیم. قطعا برنده باید کسی باشد که در شأن و مقام باشگاه پرسپولیس باشد. پس از تایید ما اسپانسر به تایید وزارت ورزش و جوانان نیز نیاز دارد. هر شرکتی که می‌خواهد تعهدات مالی را به گردن بگیرد، خواسته‌هایی دارد که این خواسته‌ها باید عملی شود. در چنین وضعی ما نباید تحت فشار تصمیم بگیریم و مسئولیت مالی باشگاه را به جایی واگذار کنیم که در آینده دردسرها و مشکلات جدیدی را برای باشگاه ایجاد کند.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کمک‌های نقدی وزارت ورزش باعث شده است هیات‌مدیره راحتتر اسپانسر خود را انتخاب کند؟ تصریح کرد:« شک نکنید موتور حرکت باشگاه مسائل مالی است و اگر این مسائل را وزارت ورزش حل کند باشگاه دچار مشکلات زیادی می شود. فراموش نکنیم اشخاص و شرکت‌هایی هستند که از این باشگاه طلبکار هستند و باید به پول خود برسند. برای حل چنین مشکلی ما دو راه داریم: یا اینکه باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بدهی‌ها پرداخت شود یا اینکه شرکتی که با باشگاه به عنوان اسپانسر قرارداد می‌بندد هزینه‌ها را متقبل شود.»


زادمهر درباره دردسرهای شماره حسابی که هواداران پرسپولیس از طریق آن می‌توانند به باشگاه کمک کنند، بیان کرد:«کانون هواداران باشگاه پرسپولیس یک NGO مستقل است. پولی که به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود در اختیار این کانون قرار می‌گیرد. شما نگاهی به بیلان طرفداران باشگاه‌های بزرگ دنیا هم که بکنید چنین پول‌هایی به حساب باشگاه واریز می‌شود تا فعالیت‌های مربوط به هواداران از طریق این پول‌ها انجام می شود.»


وی در خصوص اینکه از پول‌های واریزی مبلغی در اختیار دیگر بخش های پرسپولیس قرار می‌گیرد؟ اظهار کرد:« من در جریان ریز این موضوع نیستم و نمی‌توانم اظهارنظری بکنم. فقط می دانم که دریافت چنین پول‌هایی یک حرکت خودجوش بوده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته