دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 16:08
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل:

ملت ایران پرچمدار فلسفه جهانی مهدویت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ملت ایران را پرچمدار فلسفه جهانی مهدویت دانست.
کد خبر : 375482
IMG1_9535.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در مراسم جشن نیمه‌ شعبان واحد اردبیل اظهار كرد: فرهنگ مهدویت، فرهنگی براساس آموز‌ه‌‌های قرآن کریم و فرهنگ جهانی بوده و در این فرهنگ با اراده‌ خداوند، حق به باطل و عدالت بر ظلم چیره می‌شود و ملت ایران پرچمدار این فلسفه جهانی است.



وی عدالت و عقلانیت در جهان را از ویژگی‌های زمان ظهور برشمرد و اضافه کرد: تاریخ بشریت و زندگی انسان‌ها، دوران جاهلیت را پشت‌سرگذاشته و در عصر انفجار دانش زندگی می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با یادآوری افزایش علم و فناوری، تصریح کرد: خشم و خشونت، خونریزی، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های مذهبی که ساخته و پرداخته‌ قدرت‌های بزرگ و استکباران جهانی بوده افزایش یافته است و نشان می‌دهد بشریت به آن عقلانیت نرسیده که بتواند امام زمان (عج) را درک کند.



رسولی افزود: طبق حدیثی از پیامبراکرم (ص) هر كس بميرد در حالی كه امام زمان خويش را نشناخته باشد به نوع مرگ جاهلی مرده است.


وی اضافه کرد: تکلیف ما به‌عنوان مسلمان و فرد دانشگاهی، تلاش در مسیر گسترش عدالت و عقلانیت است تا در حلقه‌ یاران واقعی حضرت قرار گیریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته