دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 15:31
زارع عنوان کرد:

جذب استادان متعهد در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: ترویج ارزش‌های اخلاقی و انقلابی و جذب استادان متعهد به‌عنوان یک اولویت در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.
کد خبر : 375477
IMG_1782.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، صبح امروز مسئولان بسیج اساتید استان فارس با سفر به شهرستان لارستان در جلسه شورای فرماندهی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان حاضر شده و با استادان بسیجی دیدار و گفتگو کردند.


رئیس و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: این واحد دانشگاهی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های علمی جنوب کشور با داشتن استادان مؤمن و انقلابی  می‌تواند نقش بسزایی در کادرسازی دانشجویان متخصص و متعهد داشته باشد و در این زمینه، ترویج ارزش‌های اخلاقی و انقلابی و جذب استادان متعهد، فرآیندی است که به‌عنوان یک اولویت در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.


مهدی زارع با ارائه گزارشی از فعالیت دفاتر بسیج دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور مراکز لارستان و اوز از جذب حداکثری استادان در تشکل انقلابی خبر داد.


در ادامه جانشین بسیج اساتید استان فارس با قدردانی از حضور فعال استادان بسیجی در این نشست اظهار کرد: لارستان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق استان فارس نقش ارزنده‌ای در خدمت به ارزش‌های دینی داشته است که در این میان حضور عالمان برجسته‌ای همچون آیت‌الله سید عبدالحسین لاری و آیت‌الله آیت‌اللهی شاهدی بر این مدعاست.


محمد رنجبر ادامه داد: مردم ولایی این خطه از میهن اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مؤثر عمل و نقش خود را در توسعه ارزش‌های دینی و الهی به خوبی ایفا کرده‌اند.


وی با تشریح و بررسی اقدامات انجام‌شده خاطرنشان کرد: حضور حداکثری استادان بسیجی در مجموعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه، نقش مؤثر و سازنده‌ای در تغییر فضای فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود نقش استادان بسیجی در این میان برجسته‌تر و مشهودتر جلوه‌گر شود.


به گزارش آنا، استادان بسیجی حاضر در جلسه با بیان نظر و پیشنهاد خود، خواستار تعامل بیشتر این سازمان به‌عنوان نهادی پویا و مؤثر با مجموعه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شدند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته