دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1394 - 11:20
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

شمخانی: نفی تلاش تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی خطای بزرگی است/ امیدواریم مباحث مجلس و شورای عالی امنیت ملی، خروجی واحدی پیدا کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره عملکرد تیم مذاکره‌کننده قبلی و فعلی گفت: نفی تلاش هر دو تیم قبلی و فعلی خطای بزرگی است.
کد خبر : 37546

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی شمخانی در حاشیه نشست صبح امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه «حضور نمایندگان در ایام تعطیلی پارلمان برای بررسی متن توافق برجام قابل قدردانی است»، گفت: به طور حتم تلاش تیم هسته‌ای قبلی و فعالیت آنها منتج به این وضع شد و کسی نباید تلاش گذشتگان را نقد کند.


وی ادامه داد: همچنین باید نگاه منصفانه به تلاش مذاکره‌کنندگان فعلی وجود داشته باشد، از این‌رو نفی تلاش هر دو تیم خطای بزرگی است.


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شرایط و نحوه بررسی برجام در مجلس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در نشست با اعضای مجلس خبرگان فرمودند که مجلس یکی از ارکان موثر در مسئله برجام است، از این‌رو امیدواریم مجموعه مباحث مجلس و شورای عالی امنیت ملی، خروجی واحدی پیدا کند تا یک اجماع ملی برای عبور از این مرحله و آمادگی برای مقابله با اقدامات حریف و سدسازی در برابر نفوذ احتمالی صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته