دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 14:23
منظری‌توکلی مطرح کرد:

هدفمند و منظم‌بودن خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بازدید از مناطق مختلف خوزستان، متوجه هدفمند و منظم‌بودن خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد شدیم.
کد خبر : 375443
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، علیرضا منظری‌توکلی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در آخرین ساعت حضور خود در استان خوزستان در جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان حضور یافت.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌های جهادی همکاران، عید نیمه شعبان را تبریک گفت و اظهار کرد: هر اقدامی که در مسیر کمک به سیل‌زدگان و یا افراد نیازمند و مظلومان جهان باشد، مقدمه‌ای بر ظهور آقا امام زمان(عج) و مطابق آیات بسیاری بوده که در قرآن کریم آمده و پیروزی نهایی مختص صالحان است.


علیرضا منظری‌توکلی ادامه داد: خوزستان حق زیادی بر گردن مردم ایران دارد؛ زیرا علاوه‌بر ثروت عظیم نفت که در این استان وجود دارد، ثروت و سرمایه بزرگ‌تری نیز در این استان مشاهده می‌شود و آن مردم باایمان، پرتلاش و قهرمان این خطه است که در تمام صحنه‌ها و به‌ویژه جنگ تحمیلی وفادارای خود را به جمهوری اسلامی، ائمه اطهار و کشور عزیزمان ایران نشان دادند.


وی اذعان کرد: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف استان داشتیم، متوجه هدفمند و منظم‌بودن خدمات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی شدیم و این امر به‌دلیل پیشینه و ماهیت علمی است که در پشت قضیه وجود دارد.


منظری‌توکلی افزود: بین سایر کسانی که کار خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند، تلاش روحانیون نیز ستودنی است و به نظر بنده در واقع خداوند متعال این فرصت را فراهم کرده که روحانیت و سپاه پاسداران جای خود را در دل مردم باز کنند و بدون شک تلاش‌ها و تبلیغات دشمنان نقش بر آب شده است.


رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز با تشکر از حضور منظری توکلی و تبریک عید بزرگ نیمه شعبان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به محض شروع مشکل آبگرفتگی در استان اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی و کمک به مردم کرد و موجب خوشحالی است که به اظهار سایر امدادگران یکی از نهادهایی که به‌صورت منظم و هدفمند کارهای امدادرسانی را انجام می‌دهد، دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این مهم مرهون پیگیری‌های ویژه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی و تلاش بی‌وقفه همکاران است.


حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی افزود: با توجه به کم‌شدن آب، یک‌سری از مشکلات سیل‌زدگان برطرف شده است و توانسته‌اند به منازل خود بازگردند؛ ولی کار ما و سایر ارگان‌های امدادرسان هنوز تمام نشده است و در واقع از این به بعد، نوع خدمات ما تغییر می‌کند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب