اعتراض باشگاه پرسپولیس به کارشکنی عربستانیها
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم پرسپولیس در هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاهلی عربستان به میدان میرود.
با توجه به کارشکنی عربستانیها در خصوص بلیتفروشی، ایرج عرب هم در خطاب به کنفدراسیون و ناظر مسابقه نامهای تنظیم و ارسالکرده و در آن عملاً اعتراض باشگاه پرسپولیس را نسبت به رفتار غیراخلاقی باشگاه الاهلی در خصوص مسائل بلیتفروشی مطرح کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این نامه خطاب به مدیران کنفدراسیون و ناظر مسابقه نوشته است:
مدیران دو تیم روز یکشنبه 21 آوریل در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه، شرکت کردند و مسئولان الاهلی، اعلام نمودند که بلیتفروشی از ساعت پنج عصر همین روز در محل ورزشگاه برگزاری مسابقه آغاز خواهد شد.
نماینده آن باشگاه در آن زمان سهمیه قانونی بلیتهای باشگاه پرسپولیس را نیز همراه خود نداشت و تعهد نمودند این بلیتها را در زمان تمرین رسمی پرسپولیس برای ما ارسال خواهند کرد. باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه، متعاقباً زمان بلیتفروشی را به اطلاع هواداران خود که در امارات حضور پیداکرده بودند رساند. درنتیجه هواداران پرشور ما که بعضی حتی از تهران برای تماشای این بازی به امارات سفرکرده بودند از حوالی ساعت 15 در استادیوم حضور پیدا کردند تا در موعد اعلامشده نسبت به تهیه بلیت بازی اقدام نمایند.
وی در بخش دیگری از این نامه عنوان کرده است: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را طبق برنامه اعلامی از ساعت 19 آغاز کرد درصورتیکه بلیتفروشی هنوز شروع نشده بود هیچ فردی از الاهلی هم برای ادای توضیحات یا تحویل سهمیه قانونی بلیت تیم پرسپولیس، در محل تمرین حضور پیدا نکرد. دراینارتباط هماهنگکننده اصلی محلی نیز اذعان داشت که مقامهای الاهلی به تماسهای آنها پاسخ ندادهاند.
در ساعت 19 و 30 دقیقه، مدیر مسابقات پرسپولیس، امیرعلی حسینی، به ورزشگاه راشد محل تمرین رسمی تیم الاهلی عربستان عزیمت و با مقامهای آن تیم ملاقات نمود بلکه متوجه شوند مشکل چیست؟
نماینده الاهلی دراینارتباط و در حضور افسران محلی اعلام کرد، هیچ اقدامی برای بلیتفروشی صورت نمیگیرد و عرضه آن در روز دوشنبه (روز مسابقه) انجام میشود. آنها همچنین توضیحی درباره عدم ارسال بلیت سهمیه میهمان ارائه نکردند ولی آنها را تحویل نماینده ما دادند. نماینده ما به محل تمرین پرسپولیس بازگشت و ناظر محترم مسابقه را در جریان امور قرار داد. ما همچنین مجبور شدیم از هواداران خود پس از ساعتها انتظار بخواهیم که دستخالی به هتلهای خود برگردند که این مسئله ایشان را بهشدت جریحهدار نمود.
مدیرعامل پرسپولیس در انتهای نامهاش از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا کرده تا علیه این سوء رفتار، برخورد لازم، قانونی و انضباطی را مبذول دارد.
انتهای پیام/4048/4057/
انتهای پیام/