دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 13:27
بخشنده:

73 کیلوگرم تریاک در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از عملیات مشترک پلیس تهران با پلیس استان اصفهان در کشف 73 کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر : 375421

محمد بخشنده در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با پلیس اصفهان در کشف یک محموله مواد مخدر خبر داد و گفت: بعد از دریافت گزارشات مردمی درباره فعالیت دو نفر در زمینه مواد مخدر، تیمی ویژه از پلیس برای رصد فعالیت این افراد تشکیل شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد این دو نفر درحال انتقال یک محموله تریاک از اصفهان به اردستان هستند؛ مأموران با اجازه مقام قضائی کامیون بارگرفته را توقیف و بعد از بازرسی حدود 73 کیلوگرم تریاک کشف کردند.


وی خاطرنشان کرد: متهمان برای ادامه رسیدگی به فرماندهی انتظامی استان اصفهان منتقل شدند.


پاک‌سازی اطراف مدارس از وجود خرده‌فروشان


بخشنده درباره جمع‌آوری معتادان تهرانی نیز گفت: طرح‌های ویژه ما در بحث جمع‌آوری معتادان در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت و اولویت ما پاک‌سازی مناطق آلوده و اطراف مدارس از لوث وجود خرده‌فروشان است؛ چراکه وقتی خرده‌فروشان و به‌طور کلی فروشندگان مواد مخدر وجود نداشته باشند، آمار معتادان کاهش پیدا خواهد کرد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: همان‌طور که بارها گفته شده، یکی از موضوعات اصلی ما درباره معتادان، وجود افرادی با بیماری‌های خاص است که ما معتقدیم وزارت بهداشت باید برای درمان این افراد چاره‌ای بیاندیشد و این افراد هرگز نباید در کنار سایر معتادان در کمپ‌های بهزیستی و پلیس نگهداری شوند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته