دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 13:00
حجت‌الاسلام براتی:

فعالیت قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان ادامه دارد

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان اعلام کرد که فعالیت این قرارگاه در مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد و خدمت‌رسانی به شکل‌های دیگری انجام می‌شود.
کد خبر : 375394

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره آخرین اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: امروز با همکاران حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جلسه‌ای تشکیل و درباره تغییر در نوع خدمات‌ به سیل‌زدگان گفتگو و بحث انجام شد.


وی افزود: با توجه به اینکه به‌صورت روزانه با قرارگاه‌های جهادی فرعی در محل قرارگاه مرکزی جلسه برگزار می‌کنیم، بر اساس گزارش‌هایی که مسئولان قرارگاه‌های فرعی ارائه کردند، بنا شد که توزیع غذای گرم را تعطیل کنیم و نوع خدمات‌دهی تغییر کرده و به شکل دیگری خدمات ارائه شود.


رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان ادامه داد: در شادگان، خرمشهر و آبادان با توجه به اینکه موضوع مدّ اکبر اتفاق می‌افتد، قرار بر این شد که همه امکانات به سمت این مناطق بسیج شوند؛ بنابراین هم امکانات پزشکی و هم ماشین‌آلات و امکانات ساخت سیل‌بند به این مناطق ارسال می‌شود. بارها و مرسوله‌های زیادی هم به دست‌مان رسیده و قرارگاه دانشگاه خدمات‌رسانی در منطقه وسیعی از مناطق اطراف شادگان و خرمشهر را انجام داده است.


براتی تصریح کرد: گروه‌ها و تیم‌های پزشکی این قرارگاه در مناطق مختلف فعال هستند و البته به جز آن‌هایی که برای شهرهای شادگان، خرمشهر و آبادان بسیج شده‌اند، بقیه به شکل گردشی و با توجه به نوع نیاز در مناطق مختلف مستقر می‌شوند، در مناطق دیگر به‌دلیل اینکه تعداد زیادی از سیل‌زدگان از روستاها آمده بودند و اکنون مسیر مواصلاتی‌شان باز شده است، به روستاهای خود بازگشته‌اند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا خدمات‌رسانی به روستاها را انجام دهیم؛ بنابراین به ارسال تیم‌های مختلف و مواد غذایی خام و بسته‌بندی‌های غذایی اقدام کرده‌ایم. در مجموع قرارگاه‌های ما همچنان فعال هستند و فقط نوع خدمات‌رسانی‌ فرق کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در کل استان تعطیلی واحد و مراکز دانشگاه آزاد نداریم فقط برخی دبیرستان‌ها و مدارسی که قبلاً از آنها به عنوان مقر استفاده می‌شد، به‌دلیل بازگشایی همه مدارس، اقدام به جابه‌جایی مقر کرده‌ایم. اکنون نیز فقط مدارس شادگان با اعلام شورای تأمین استانداری تعطیل هستند و ما هرچند که ملزم به اجرای دستورهای شورای تأمین نیستیم؛ اما به‌دلیل هماهنگی بیشتر و برای اجرای هرچه بهتر خدمات‌رسانی از تصمیم‌های این شورا تبعیت می‌کنیم.


براتی اظهار کرد: روز گذشته علیرضا منظری‌توکلی رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی مبلغ قابل ملاحظه‌ای را برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفت و دو دستگاه کامیون اقلام نیز برای ساخت سیل‌بند شامل رول پلاستیکی، بیل و گونی به مناطق سیل‌زده  ارسال کرد.


انتهای پیام/4103/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته