دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 05:42
برای مطالعه بهتر/8؛

کاملاً برای مطالعه آماده باشید

یک روش مطالعه صحیح علاوه‌ بر اینکه بازدهی و تمرکز فرد را افزایش می‌دهد، می‌تواند استرس را کاهش دهد و منجر به موفقیت در امتحانات شود.
کد خبر : 375386
manage-time-while-studying-abroad-1170x568.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ایام امتحانات برای همه دانشجویان و دانش‌آموزان پر از استرس و اضطراب است. توصیه‌های بسیاری برای کاهش استرس وجود دارد تا شرایط روانی دانشجویان و دانش‌آموزان در این ایام پرهیاهو، آرام‌تر شود. پیش از این نکاتی را برای کاهش استرس معرفی کرده بودیم؛ از جمله گوش دادن به موسیقی، داشتن خواب باکیفیت و  درس خواندن در طول ترم تحصیلی.


یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند میزان استرس را در ایام امتحانات کم کنید؛ اطمینان از آمادگی صد درصدی در هنگام مطالعه و حتی قبل از امتحان است. مطمئن شوید که همه وسایل موردنیاز مطالعه مانند مداد، ماشین حساب، کاغذ و کتاب را از قبل آماده کرده‌اید. این امر از فشار عصبی و میزان استرس شما می‌کاهد.


اگر  چیزی را فراموش کنید، به احتمال زیاد به دنبالش می‌روید که می‌تواند باعث حواس‌پرتی شود. بنابراین از هرگونه وقفه احتمالی در زمان مطالعه اجتناب کنید و مطمئن شوید که همه وسایل موردنظرتان قبل از شروع مطالعه حاضر و آماده است.


انتهای پیام/4107/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته