دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 15:35
حجت‌الاسلام صدیقی:

ایران اسلامی ام‌القرای اندیشه مهدویت است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: امروز ایران اسلامی ام‌القرای اندیشه مهدویت بوده و حرکت در مسیر ولایت رمز پیروزی و اقتدار کشور است.
کد خبر : 375379
636587996945312900_md.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، حجت‌الاسلام ماشاءالله صدیقی ظهر امروز در مراسمی به‌مناسبت نیمه شعبان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد با تبریک میلاد باسعادت تفسیر «ماء معین» امام عصر(عج) بر سالکان طریق ولایت و مشتاقان ظهور اظهار کرد: نشانه‌های ظهور برای سیراب شدن روح‌ تشنه منتظران آن بزرگوار از «ماء معین» یکی پس از دیگری در حال وقوع است و مسلمانان و آزادگان جهان باید خود را برای رسیدن به زلال وصال آماده کنند.


وی افزود: باید از نیمه‌شعبان برای کاهش آلام برادران و خواهران سیل‌زده مناطق مختلف کشور بهره‌برداری هدفمند صورت پذیرد و رشحه‌ای از جلوه حکومت الهی آن بزرگوار در همراهی و همگامی با آنان محقق شود.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، صداقت و راستگویی را مهم‌ترین ویژگی زمان ظهور و بزرگ‌ترین رسالت آن بزرگوار را مبارزه با کذب، افترا، دروغ و تهمت دانست و عنوان کرد: عظمت این رسالت به‌گونه‌ای بوده که شما ندبه‌کنان می‌خوانید: «اَینَ قاطِع حَبائلِ الکذبِ وَ الافتراء» امروز بزرگ‌ترین دروغ‌گوی عالم، جنایتکارانی همچون آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌هایشان در منطقه هستند و بزرگ‌ترین افترافراکنی این دشمنان نسبت به نیروهای ارزشی و شجره طیبه انقلاب اسلامی و بخشی از نیروی قانونی و دفاعی ایران اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


صدیقی یادآور شد: امروز ایران اسلامی ام‌القرای اندیشه مهدویت بوده و حرکت در مسیر ولایت و حمایت از عصاره نهضت اسلامی یعنی ولایت‌فقیه رمز پیروزی و اقتدار کشور است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته