دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 12:36
ملک‌محمدی در گفتگو با آنا:

مشمول جریمه فدراسیون جهانی تیراندازی نمی‌شویم

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: باید هزینه ملی‌پوشان که به مسابقات جهانی اعزام نشده‌اند را پرداخت کنیم این هزینه به معنی جریمه نیست.
کد خبر : 375331
h[1].jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  رقابت‌های جهانی تیراندازی به میزبانی چین از فردا آغاز می‌شود و ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه در خط آتش قرار می‌گیرند تا با حریفان خود رقابت‌ کنند. این مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک توکیو است.


در روز نخست این مسابقات‌ ملی‌پوشان رشته‌های تفنگ بادی 10 متر زنان و تفنگ سه وضعیت مردان به میدان می‌روند. در تفنگ بادی 10 متر زنان، الهه احمدی، آرمینا صادقیان و نجمه خدمتی در خط آتش قرار می‌گیرند.


در تفنگ سه وضعیت نیز پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام ورزشکاران کشورمان هستند که فردا به رقابت می‌پردازند.


برای حضور در این رقابت‌ها، فدراسیون تیراندازی اسامی ملی‌پوشان تپانچه و چند ملی‌پوش تفنگ را خط زد و آنها به این مسابقات اعزام نشدند. با توجه به اینکه فدراسیون تیراندازی از چند ماه قبل اسامی ملی‌پوشان حاضر در این رقابت‌ها را ثبت‌نام کرده بود و حالا آنها اعزام نشدند طبق قانون فدراسیون جهانی تیراندازی مشمول جریمه خواهد شد.


رضا ملک‌محمدی در گفتگو با خبرنگار آنا با رد جریمه از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: ما برای حضور در رقابت‌های جهانی از چند ماه قبل اسامی ملی‌پوشان را ثبت‌نام کردیم اما به هر دلیلی ممکن است ملی‌پوش نتواند در این مسابقه حاضر شود به همین خاطر ما باید هزینه ثبت‌نام او را پرداخت کنیم و بحث جریمه اصلاً مطرح نیست.


وی گفت: ما یک ملی‌پوش را چند ماه مانده به مسابقات جهانی در سایت فدراسیون ‌جهانی ثبت‌نام می‌کنیم اما ممکن است رکوردهای این ملی‌پوش در چند روز باقی‌مانده به مسابقات به‌قدری ضعیف باشد که شانس کسب سهمیه نداشته باشد به همین خاطر او را اعزام نمی‌کنیم، ولی ما با توجه به اینکه اسم او را در سایت ثبت‌نام کرده‌ایم باید هزینه ثبت‌نام او را پرداخت کنیم. درواقع هزینه ثبت‌نام ملی‌پوشانی که اعزام نشده‌اند به‌هیچ‌عنوان قابل‌استرداد نیست اما این هزینه را نمی‌توان نام جریمه روی آن بگذاریم.


دبیر فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: امیدوارم ملی‌پوشان ما بتوانند در این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند. امروز ملی‌پوشان در خط آتش قرارگرفته‌اند و در حال تمرین هستند تا بتواند برای حضور در رقابت‌های فردا خودشان را آماده کنند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته