دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1398 - 12:41

کارمند دانشگاه آزاد اسلامی ساری آسمانی شد/ تسلیت سرپرست دانشگاه

کارمند حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری دار فانی را وداع گفت. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری درگذشت این کارمند را تسلیت گفت.
کد خبر : 375197
photo5897759064513949991.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، کارمند حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد. دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران این مصیبت را به خانوده وی و دانشگاهیان تسلیت گفتند.


حسین منصوریان سرخگریه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری نیز به مناسبت درگذشت همکار واحد ساری در پیامی این مصیبت را به خانواده وی و دانشگاهیان تسلیت گفت.


در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت همکار عزیز زنده‌یاد دکتر داود داودی کارمند حوزه پژوهش واحد ساری که به‌تازگی دار فانی را وداع گفته آن چنان سنگین و جانسوز است که به‌دشواری به باور می‌‌آید، ولی در برابر تقدیر الهی پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.


در ادامه این پیام آمده است: بدین وسیله این ضایعه غم‌انگیز را به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و خانواده محترم داودی به‌خصوص همکاران در واحد ساری تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیز سفرکرده رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده، بازماندگان و همکاران صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی قانع
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
۰
با سلام خدمت آقای شما دوستان عزیز خبر درگذشت جناب آقای حسین منصوریان رئیس دانشگاه آزاد مازندران را خدمت خانواده محترم و آشنایان عزیز و دوستان گرامی تسلیت عرض نموده خداوند از رحمت الهی مقدور بفرمايدازطرف علی قانع از استان لرستان شهر خرم آباد شماره همراه )( 09160199310)
هلدینگ شایسته