دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1398 - 11:38
رئیس دانشگاه‌ آزاد بندرعباس:

آمادگی برای شکوفایی تمدن اسلامی پیام‌آور فرهنگ ظهور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آمادگی دنیای اسلام برای شکوفایی تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب را پیام‌آور فرهنگ ظهور دانست.
کد خبر : 375179
636861825053488513_md.jpg

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، نیمه شعبان را از بزرگترین اعیاد مسلمانان به‌خصوص شیعیان جهان دانست و اظهار کرد: امید به شکوفایی عدالت در جامعه و پرشدن فضای جهان از عطر معنوی مهدویت، حلاوت فرهنگ انتظار را در کام منتظران دوچندان می‌کند.


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: تأکید مقام معظم رهبری به حرکت جوانان در صفوف اول خدمت به مردم، نشئت‌گرفته از نگاه جوانگرایی و تکیه بر بازوی پرتوان جوانان در فرهنگ مهدویت است.


این مسئول، رشد بینش سیاسی و بصیرت جوانان، آمادگی دنیای اسلام برای شکوفایی تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب را پیام‌آور فرهنگ ظهور دانست.


زوال تمدن غربی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس زوال تمدن غربی و غوطه‌ور شدن آنها در باتلاق را نشان از پیروزی جهان اسلام برشمرد و گفت: زوال تمدن غربی و شکوفایی تمدن اسلامی و عالمگیر شدن آن زمینه‌سازی مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.


باقری با بیان اینکه مدیریت جریان مهدویت در دانشگاه از برنامه‌های مهم و کلیدی این واحد دانشگاهی است، افزود: تقویت جریان مهدویت در دانشگاه به‌ویژه بین قشر جوان و نسل جدید جامعه از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم حوزه فرهنگی در دانشگاه است.


وی با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت و اول وقت زمینه‌ساز ظهور است، اظهار کرد: واحد دانشگاهی بندرعباس بین دانشگاه‌های استان بزرگترین نماز جماعت با حضور جوانان را دارد که امید است با همکاری و دعوت استادان از دانشجویان شاهد صفوف بیشتری در برگزاری این فریضه واجب الهی باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، اقدامات این دانشگاه در اعیاد شعبانیه را رضایت‌بخش دانست و اظهار کرد: آذین‌بندی دانشگاه، برگزاری نشست‌های تخصصی با محور مهدویت با حضور استادان مجرب و برجسته، برپایی جشنواره امید و نشاط، نمایشگاه عکاسی و برگزاری جشن اعیاد شعبانیه با حضور دانشگاهیان گوشه‌ای از عملکرد این دانشگاه در این ماه مبارک است.


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته