در گفتوگو با آنا؛
مرادیان:
پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم مأموریت مدیران است
مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالتها و مأموریتهای مدیران است.
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از استانداری قزوین، معصومه مرادیان در جلسه پاسخ به پرسشهای مردمی با قدردانی از عملکرد مطلوب ادارهکل بهزیستی قزوین در پاسخگویی به درخواستهای مردمی اظهار کرد: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالتها و مأموریتهای مدیران است.
وی اضافه کرد: سامانه تلفنى 111 با تسریع در انتقال مشکلات، نظرات و بسترسازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت را به خوبی فراهم کرده است.
مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار قزوین عنوان کرد: باید با بسترسازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
انتهای پیام/4078/
انتهای پیام/
برچسب ها: استانداری قزوین
حکیمیپور در گفتگو با آنا:
دولت از مطالبات واقعی مردم آگاهی ندارد/ اقتصاد کشور رها شده است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان:
دانشجو باید به بهترین شکل ممکن خدمات آموزشی و پژوهشی دریافت کند
استاندار قزوین مطرح کرد:
نقش مؤثر رسانهها در تسهیل ارتباط دستگاههای اجرایی و مردم
استاندار قزوین تأکید کرد:
ضرورت آموزش تهدیدات پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی
در گفتوگو با آنا تشریح شد؛
چگونگی کارکرد سامانه مدیریت رویداد صدرا/ اینجا دانشجو به صنعت متصل میشود
در گفتوگوی تفصیلی با آنا تشریح شد؛