دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 14:18
رئیس دانشگاه آزاد انزلی:

پاسداشت ایثار و ایثارگری پس از انقلاب اسلامی احیا و تشدید شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: نفس پاسداشت ایثار و ایثارگری در فرهنگ ما، ریشه و قدمتی طولانی دارد و این امر پس از انقلاب اسلامی احیا و تشدید شد.
کد خبر : 374999
DSC_1853.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، سرپرست، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی صبح امروز با کیوان وطنخواه آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با آرزوی صحت و سلامت برای این جانباز و آزاده و خانواده وی، اظهار کرد: نفس پاسداشت ایثار و ایثارگری در فرهنگ ما، ریشه و قدمتی طولانی دارد و این امر پس از انقلاب اسلامی احیا و تشدید شد.
 
حسین شریفی با بیان اینکه وظیفه دینی و شرعی و توجه به پاسداشت مقوله ایثار و ایثارگری ایجاب می‌کند که با جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار کنیم، یادآور شد: نخستین مرحله ایثارگری در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس مقارن شد و این فضیلت توسط جانبازان و ایثارگران کشورمان تبلور یافت.


 وی افزود: بی‌شک این دید و بازدیدها جوابگوی رشادت و دلاورمردی‌های جانبازان و ایثارگران نیست و امیدواریم همگی بتوانیم از رهروان و پیروان راستین امام حسین(ع)، ائمه اطهار و شهدا باشیم.


به گزارش آنا، کیوان وطنخواه آزاده و جانباز جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی سومار اسیر شد و به مدت 26 ماه در اسارت دشمن بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود 2 هزار و 500 دانشجو و 81 عضو هیئت علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته