دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1394 - 10:06
در گفت وگو با آنا

حامد حدادی: کار بسیار سختی در جام ملت‌ها داریم/ هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: قهرمانی در آسیا باارزش‌تر از عناوین شخصی است و من حتی اگر بهترین بازیکن آسیا شوم اما تیم ملی کشورم از صعود به المپیک باز بماند ارزش چندانی ندارد.
کد خبر : 37488

حامد حدادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدارهای بسکتبال جام ملت های آسیا در چین اظهار داشت:« بازی های سخت و دشواری پیش رو داریم. تمامی تیم ها با تمرکز بالایی وارد این مسابقات می شوند تا بهترین بازی های خود را انجام دهند. برای آنکه بتوانیم برابر حریفان مان به برتری دست یابیم، باید با تلاش و دقت زیادی بازی کنیم. قطعا پیروزی مقابل هیچ حریفی آسان نیست و نباید بی دلیل سطح انتظار مردم را بالا ببریم. ما جلوی هیچ حریفی از پیش برنده نیستیم و نباید تیمی را دست کم بگیریم.»


وی درباره اینکه تیم ملی با حضور فرانک بائرمن تا چه اندازه شانس قهرمانی اش افزایش خواهد یافت، عنوان کرد:« تیم ملی نیاز به سرمربی ای داشت که بتواند قدرت فنی بازیکنان را بالا ببرد. بائرمن مربی است که در این مدت نشان داده این توانایی را دارد. ما می توانیم با حضور او به نتایج خوبی برسیم. قهرمانی در جام ملت ها کار آسانی نیست، اما اگر عوامل مختلفی به کمک ما بیایند احتمال موفقیت ایران بیشتر می شود. ما در دفاع و حمله هماهنگ تر شده ایم و مطمئنا در جام ملت‌های آسیا باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم تا به مشکلی بر نخوریم.»


ملی پوش بسکتبال در مورد اینکه این فرصت برای او مهیا شده که بتواند پرافتخارترین بسکتبالیست ایران شود، تصریح کرد:« موضوعی که در حال حاضر با اهمیت تر است، قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا و صعود به المپیک است. من حتی اگر بهترین بازیکن آسیا شوم اما تیم ملی کشورم از صعود به المپیک باز بماند ارزش چندانی ندارد. امیدوارم در کنار دیگر بسکتبالیست های تیم ملی بتوانیم به عنوان تیم اول آسیا راهی المپیک شویم.»


حدادی که به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام ویلیام جونز انتخاب شده است، در خصوص قهرمانی ایران در این مسابقات عنوان کرد:« هدف ما در این دوره از رقابت ها کسب هماهنگی بیشتر جهت حضوری موفق در جام ملت های آسیا بود که به نظرم به هدف مان رسیدیم. 8 بازی که تیم ملی در این رقابت ها انجام داد، باعث شد بچه ها درون زمین شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کنند. ما به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم و قهرمانی در جام ویلیام جونز هدف ما نبود ولی خوشحالم که به لطف خدا عنوان تیم اول را به دست آوردیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته