دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 07:00
قربانی در گفتگو با آنا:

کلید قهرمانی استقلال پیروزی مقابل پدیده است/ ضعف شفر نبود برنامه

پیشکسوت استقلال گفت: اگر شاگردان شفر بتوانند مقابل پدیده پیروز میدان شوند به کلید قهرمانی در لیگ برتر می‌رسند.
کد خبر : 374848
esteghlal AL HILAL.jpg

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی و پیروزی شاگردان شفر گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی از استقلالی‌ها شاهد بودیم. البته تیم ماشین‌سازی هم حریف دست‌وپا بسته‌ای نبود و ازنظر دفاعی عملکرد قابل قبولی داشت، اما خوشبختانه استقلالی‌ها توانستند با پیروزی یک گل این بازی را به سود خود به پایان برسانند.


پیشکسوت استقلال در مورد نقاط ضعف استقلال در این بازی اظهار کرد: به نظرم مهم‌ترین ضعف استقلال نداشتن برنامه در مواقع حساس است. شاگردان شفر نمی‌تواند در موقعیت‌های حساس برنامه‌ای درستی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال در بازی مقابل ماشین‌سازی گاهی اوقات این بی‌برنامگی را می‌دیدیم. تیم ماشین‌سازی ساختار دفاعی خوبی دارد و به‌راحتی گل نمی‌خورد. مطمئناً استقلال کار سختی مقابل این تیم داشت اما خوشبختانه با پیروزی توانست به سه امتیاز این بازی برسد.


قربانی در مورد بازی بعدی استقلال و شانس قهرمانی این تیم گفت: استقلال با پیروزی در دیدار‌های بعدی خود می‌تواند اختلاف امتیازی با دیگر تیم‌ها ایجاد کند و به قهرمانی نزدیک‌تر شود. به نظرم سخت‌ترین دیدار استقلال بازی مقابل پدیده است. شاگردان شفر با پیروزی بر این تیم می‌توانند کلید قهرمانی را به دست بیاورند.


انتهای پیام/4071/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته