دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1398 - 12:29
روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید مسئولان بخش شیبکوه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر

مسئولان بخش شیبکوه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر بازدید کردند و در جریان امکانات و دستاوردهای این واحد قرار گرفتند.
کد خبر : 374785
IMG_4063.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدشهر، روز گذشته بخشدار و رئیس آموزش و پرورش بخش شیبکوه، امام‌جمعه و اعضای شورای اسلامی زاهدشهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر دیدن کردند.


در این بازدید که با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه زاهدشهر در محل نمازخانه واحد آغاز شد، مسئولان حاضر در جریان امکانات و دستاوردهای واحد قرار گرفتند.


سید ابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با خوشامدگویی به مسئولان شهر به تشریح برنامه‌ها، طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی و درآمدزایی واحد پرداخت و خواستار حمایت و مساعدت مسئولان برای رونق مجدد این دانشگاه شد.


بخشدار شیبکوه نیز در این بازدید آمادگی خود را برای همکاری با برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر اعلام کرد و گفت: از ظرفیت‌های موجود در بخش به‌منظور تحقق اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت واحد زاهدشهر استفاده می‌کنیم.


عبدالمحمد عسکری‌زاده افزود: درباره تصویب رشته‌های جدید مطرح‌شده در این جلسه نیز چنانچه نیاز به حمایت و حضور باشد، بخشداری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.


اعضای شورای اسلامی زاهدشهر نیز آمادگی شهرداری برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر  اعلام کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب