دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1398 - 12:13
رحمانی در گفتگو با آنا:

بارش باران در محورهای 19 استان کشور/ محور هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای 19 استان کشور خبر داد.
کد خبر : 374782
55.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: هم‌اکنون بارش باران را در برخی از محورهای استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، قزوین، زنجان، لرستان، مرکزی، مازندران، گیلان، سمنان، گلستان، قم، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان شاهد هستیم؛ اکثر محورهای استان‌های ذکرشده لغزنده هستند لذا رانندگان هنگام حرکت، حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان اردبیل و ارتفاعات چالوس و هراز گفت: مه‌گرفتگی را نیز در محورهای استان خراسان رضوی، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه و ایلام شاهد هستیم لذا در این استان‌ها کاهش دید گزارش شده است؛ همین وضعیت در محور اسالم به خلخال نیز وجود دارد.


وی به هموطنان توصیه کرد به‌دلیل لغزنده بودن محورهای مواصلاتی به استان‌های شمالی کشور، با احتیاط رانندگی کنند تا مشکلی به وجود نیاید.


رحمانی تصریح کرد: محور هراز در روز یکشنبه(یکم اردیبهشت) به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد؛ این محدودیت از ساعت 16 الی 24 برای تخلیه بار ترافیکی از آب‌اسک به رودهن اعمال می‌شود.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: درحال حاضر بار ترافیکی در آزادراه تهران- کرج و کرج- قزوین پرحجم گزارش شده است اما تردد به‌صورت روان در جریان است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با سامانه 141 یا 120 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته