دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 16:50
در جلسه شورای اقتصاد

جهانگیری: دولت سیاستهای اقتصاد مقاومتی را نسخه‌ای شفابخش برای اقتصاد کشور می‌داند

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: دولت بارها به صورت رسمی و غیررسمی تاکید کرده است که به بند‌بند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باور عمیق دارد و آن را نسخه‌ای شفابخش برای اقتصاد کشور می‌داند.
کد خبر : 37464

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه امروز -دوشنبه 16 شهریورماه- شورای اقتصاد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و دستگاه‌های مربوطه خواست برنامه و پیشنهاد خود را برای تحقق منویات معظم‌له در این خصوص تهیه کنند تا در اسرع وقت در جلسه هیئت وزیران مطرح و تصمیم‌گیری شود.


جهانگیری با بیان اینکه رئیس جمهوری نیز بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید جدی دارد، اظهار کرد: باید در اسرع وقت‌ برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این سیاستها انجام شود.


وی با ابراز تاسف از القاء برخی از رسانه‌ها که دولت به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی معتقد نیست و به آن توجه نمی‌کند، تصریح کرد: دولت بارها به صورت رسمی و غیررسمی تاکید کرده است که به بندبند این سیاست‌ها باور عمیق دارد و آن را نسخه‌ای شفابخش برای اقتصاد کشور می‌داند


دستورالعمل تعیین تعرفه‌های آب و فاضلاب در سال1394 بررسی شد


در این جلسه نماینده وزارت نیرو به ارائه توضیحاتی در خصوص دستورالعمل تعیین تعرفه‌های آب و فاضلاب در سال 1394 پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم دراین خصوص اتخاذ شد.


در ادامه این نشست، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارشی از «دستورالعمل چگونگی اختصاص تسهیلات مالی و خارجی (فاینانس) به طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی متقاضی» ارائه کرد و با اشاره به بررسی این دستورالعمل در کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد، به تبیین و تشریح ویژگی‌های این دستورالعمل پرداخت که پس از بحث و بررسی به تایید اعضای شورای اقتصاد رسید.


در این جلسه همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد حذف تعرفه صادراتی کنسانتره آهن را در راستای کمک به حل مشکلات فراروی کارخانجات تولید‌کننده این محصول مطرح کرد که این موضوع مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد مقاومتی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب