دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 16:50

کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی رباتیک واحد ساری در مسابقات خیام نیشابور

مدیر مرکز رشد واحد ساری از کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی تیم رباتیک این واحد در سومین دوره مسابقات رباتیک کشوری خیام در نیشابور خبر داد.
کد خبر : 37460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد محمدزاده با توجه به برگزاری سومین دوره مسابقات رباتیک خیام در واحد نیشابور گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 150 تیم از دانشگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی شرکت داشتند و مسابقات از سطح کیفی بسیاری بالایی برخوردار بود.


وی با بیان اینکه دو تیم از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در لیگ جنگجوی سبک وزن شرکت کردند، افزود: هر دو تیم حاضر این مرکز توانستند مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کنند.


محمدزاده با توجه به حضور تیم رباتیک مرکز رشد واحد ساری در مسابقات مختلف استانی و کشوری، ادامه داد: از آغاز فعالیت مرکز رشد واحد ساری تیم‌های رباتیک این مرکز توانستند در مسابقات ایران اپن، مسابقات ملی رباتیک کردستان و مسابقات استانی نیز مقام‌های برتر را کسب کنند.


مسابقات رباتیک خیام نیشابور از 12 تا 14 شهریور با حضور بیش از 150 تیم از دانشگاه‌های مختلف کشور و در هفت لیگ امدادگر واقعی، جنگجوی سنگین وزن، جنگجوی سبک وزن، تعقیب خط ویژه، مین یاب، ربات عمود پرواز و ربات‌های نمایشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته