دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 21:12
عطاشی عنوان کرد:

بهداشت جسمی و روانی حساس‌ترین موضوع در بحران سیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس گفت:‌ حساس‌ترین بخش‌هایی که در بحران سیل مورد توجه قرار دارد، موضوع بهداشت جسمی و روانی و تغذیه است.
کد خبر : 374584
13980127000199636910066375518903_46628_PhotoN.jpg

عبدالرضا عطاشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خرمشهر با بیان استرس‌ها و فشارهایی که سیل در حمیدیه بر مردم وارد کرده، اظهار کرد: آسیب‌دیدگان سیل علاوه بر نیازهای مادی و مالی به نیازهای معنوی و روحی هم نیاز دارند.


وی با تشکر از همه اقشار مردم خوزستان و سپاه پاسداران و طلاب حوزه علمیه برای امدادرسانی به مردم حمیدیه و سوسنگرد گفت: از ساعات اولیه بسیج و سپاه و طلاب حوزه علمیه به کمک مردم سیل‌زده شتافته و تا این لحظه شاهد کمک همه نیروی مسلح هستیم؛ ولی تا همکاری عموم مردم نباشد، مشکلات حل نخواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس با بیان اینکه در روزهای اولیه اقدام به خرید و توزیع 807 کارتن خرما، 800 قرص نان و 3هزار گونی خالی بین سیل‌زدگان کردیم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی محصول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نهادی انقلابی بوده و در راستای دستورات مقام معظم رهبری و مسئولان دانشگاه در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال داشته و همواره پیرو فرمان‌های مقام معظم رهبری هستند.


عطاشی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و حساس‌ترین بخش‌هایی که در بحران سیل مورد توجه قرار دارد، موضوع بهداشت جسمی و روانی، تغذیه و تدارکات است.


وی با بیان اینکه این آزمون الهی است که اقدام افراد و نیز صبر و تحمل افراد گرفتار در این بلایا را می‌سنجد اظهار کرد: باید خود را جای سیل‌زدگان قرار دهیم، اکنون تعداد کثیری از هموطنان در وضعیت مناسبی قرار ندارند و بسیاری از مسائل آنان مانند خوراک و پوشاک با مشکل مواجه است که از همه مردم تقاضای مساعدت به سیل‌زدگان را خواستارم.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته