دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 16:43
محمدزاده‌رهنی بیان کرد:

تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در فعال‌ترشدن ارگان‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: فعال‌‌بودن دانشگاه آزاد اسلامی باعث راحت‌ترشدن کار دیگر ارگان‌ها می‌شود.
کد خبر : 374492
DSC05326.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، محمدرضا محمدزاده‌رهنی ظهر امروز در دیدار با شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان درباره همکاری‌های دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان  و شهرداری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس تاکنون با همکاری شهرداری گام‌های بزرگی برداشته است و همواره در توافق و تعامل بوده‌اند.


وی افزود: با توجه به همکاری‌ها و همدلی شهرداری اگر بتوان تفاهم‌نامه و قراردادهای مشترکی برای پیشبرد اهداف دانشگاه و بهبودی فضای شهر منعقد کرد، تعاملات افزایش‌ یافته و به موفقیت‌های بیشتری دست خواهیم یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با بیان اینکه دانشگاه در خدمت جامعه است، گفت: دانشگاه محدود به فضا و مکان خاصی نیست؛ بلکه متعلق به مردم شهر است و در ارتقای فرهنگ و سطح سواد و رونق اقتصاد و تجارت شهر کمک می‌کند و هرچه دانشگاه پیشرفته‌تر باشد در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی تأثیرات مثبت دارد.


محمدزاده‌رهنی تصریح کرد: با فعال‌تربودن دانشگاه کار ارگان‌های دیگر راحت‌تر می‌شود و هرچه دانشگاه کم‌فعال باشد، نهادهای دیگر با سختی‌های زیادی مواجه می‌شوند؛ زیرا در هر اداره‌ای قدم بگذاریم رد پای عمیقی از دانشگاه آزاد اسلامی را می‌بینیم.


شهردار شیروان نیز گفت: بیش از یک‌سوم قرن است که در کنار یکدیگر کار و زندگی می‌کنیم و به‌خوبی مشکلات و مسائل شهر را می‌شناسیم و بر روی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برای حل مشکلات شهرستان حساب کرده‌ایم.


شاهرخ شاهرخی با بیان اینکه شهرداری جزیی از خانواده دانشگاه و دانشگاه جزیی از شهر است، افزود: در دنیای کنونی تا تعامل نباشد مشکلات حل‌نشده باقی می‌ماند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با امکانات پیشرفته و توانمندی‌هایی که دارد به بازوی قدرتمندی برای حل مشکلات شهرستان تبدیل شده است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب