دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 15:07
مرادپور تأکید کرد:

مشارکت نسل جوان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی گام دوم انقلاب

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: مشارکت نسل جوان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از سیاست‌های راهبردی این دانشگاه در آغاز گام دوم انقلاب است.
کد خبر : 374426
13980127 (147).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، آیین افتتاحیه جشنواره نشاط و امید به مناسبت ایام شعبانیه صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ مهدویت، آراستگی و حمایت از تولید کالای ملی و حمایت اقتصادی خواند و گفت: فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی‌های دانشگاهی درباره شناساندن و انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جدید به‌صورتی باشد که با ظرافت خاصی ارزش‌های دینی به نسل جوان جامعه منتقل و وضعیت مطلوب و ایده‌آل جامعه با شناساندن الگوهای مهدوی در جامعه ترسیم شود.


سعید مرادپور افزود: مشارکت نسل جوان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی با هدف بالابردن اعتمادبه‌نفس و تقویت روحیه دینی و مذهبی از سیاست‌های راهبردی این دانشگاه در آغاز گام دوم انقلاب است.


به گزارش آنا، این جشنواره با برگزاری نمایشگاه عکاسی، تولیدات محصولات فرهنگی، مسابقه،کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های شاد و متنوع به مدت سه روز در این واحد دانشگاهی دایر است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته