دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 14:23
جوانمرد مطرح کرد:

اهتزاز پرچم ایران در مسابقات آسیایی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد

مدیر کل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با حمایت‌های ریاست دانشگاه، دانشجویان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین‌المللی به اهتزاز درمی‌آورند.
کد خبر : 374410

کمال جوانمرد در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: تیم کاراته جمهوری اسلامی تیمی است که چند سال است در میادین داخلی و بین الملل قهرمان می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی نیز سهم عمده‌ای در این پیروزی‌ها داشته است.


وی با ابراز خرسندی از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی تیم ملی دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران توانسته در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کند، اذعان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمانی در بخش کومیته رشته کاراته را به دست آورده است که این مسئله باعث مباحات بوده و این پیروزی را به دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه کاراته تبریک عرض می‌کنم.


مدیر کل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از زحمات دکتر ولایتی، دکتر محمدمهدی طهرانچی و کلانتری تشکر کرد و گفت: با حمایت‌های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان این دانشگاه، پرچم آن را در مجامع بین‌المللی به اهتزاز درمی‌آورند. امیدواریم که با همت دانشجویان در بقیه مسابقات آسیایی و جهانی نیز این پرچم را به اهتزاز دربیاوریم.


جوانمرد همچنین در پایان این قهرمانی را به صورت نمادین به سپاه پاسداران تقدیم کرد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته