دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 13:02
در نشستی بررسی شد؛

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با کتابخانه‌های البرز

زمینه‌های تعامل هرچه بیشتر بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و کتابخانه‌های عمومی در استان البرز با برگزاری نشستی بررسی شد.
کد خبر : 374382
نشست با مدیرکل کتابخانه ها.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج دیدار کرد و زمینه‌های تعامل هرچه بیشتر میان دانشگاه آزاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی در استان البرز بررسی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج  در این دیدار که در واحد کرج برگزار شد با ارائه توضیحاتی از وضعیت موجود کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز و واحد کرج تصریح کرد: نظر به اهمیت کتاب‌های علمی و تخصصی در دانشگاه و به‌منظور دسترسی هرچه بیشتر دانشجویان رشته‌های مختلف به کتاب‌های تخصصی دروس خود، این دانشگاه هرساله اقدام به تهیه برخی از عنوان‌های و سرفصل‌های روز علمی متناسب با دروس دانشجویان می‌کند و البته در این زمینه به‌علت افزایش قیمت کتاب محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که امیدواریم با تعامل بیشتر با اداره‌کل کتابخانه‌های استان البرز دسترسی دانشجویان به برخی از کتب آسان‌تر شود.


کتابخانه ها


محمدحسن برهانی‌فر افزود: واحد کرج به‌عنوان نخستین واحد دانشگاهی کل کشور و استان البرز مفتخر است که با درنظرگرفتن فضایی مناسب به‌عنوان کتابخانه ویژه نابینایان به دانشجویان نابینای استان البرز و سایر علاقه‌مندان نابینای این استان در قالب کتاب‌های صوتی و بریل ارائه خدمت می‌کند.


احمدعلی هراتی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز نیز با استقبال از همکاری نزدیک با این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با دارابودن کتابخانه‌هایی با ظرفیت قابل توجه و نیز خدمات تخصصی کتابخانه‌ای به نابینایان استان البرز، سهم مؤثری در افزایش سرانه مطالعه در استان البرز دارد.


به گزارش آنا، دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اعلام آمادگی برای همکاری نزدیک‌تر با دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، استفاده از ظرفیت‌های دوطرفه را راهی برای تسهیل دسترسی به کتاب و کتابخانه در استان عنوان کرد.


در پایان این دیدار مقرر شد به منظور ساماندهی همکاری‌های دوطرفه، تفاهم‌نامه‌ای تهیه شده و به امضای طرفین برسد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب