دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 16:14

بازدید مدیران آموزش و پرورش از قابلیت های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود+ تصاویر

مدیران دبیرستان ها و هنرستان های شاهرود به منظور آشنایی بیشتر با امکانات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی ، از قابلیت های این دانشگاه دیدن کردند .
کد خبر : 37419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نوروز کاویانی معاون آموزشی آموزش و پرورش شاهرود که به عنوان یکی از مهمانان این بازدید در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافته بود در سخنانی در جمع مدیران دبیرستان ها گفت: اکنون همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و دانشگاه وجود دارد و قرارداهایی نیز در زمینه های علمی و آموزشی منعقد شده است .


وی با تاکید بر اینکه اینگونه جلسات باید ادامه یابد، افزود: احساس ما اینست که هر چه نشست های علمی بین آموزش و پرورش و دانشگاه افزایش یابد شهرستان ما منتفع خواهد بود .



کاویانی با ابراز خوشحالی از ایجاد رشته های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : چرا باید فرزندان ما به شهرهای دیگر بروند لذا مایلیم دانش آموزان در شهر خودمان تحصیل کنند و البته وجود این پتانسلیها در دانشگاه را باید تبلیغ کنیم و به همه معرفی نماییم .


معاون آموزشی آموزش و پرورش شاهرود گفت: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری های علمی و پژوهشی با آموزش و پرورش ابراز همکاری کرده است بسیار استقبال می کنیم و امیدواریم دانش آموزان ما بتوانند از آزمایشگاه های این دانشگاه استفاده کنند.


در این گردهمایی دکتر محسن بوجاری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز با خیر مقدم به مدیران آموزش و پرورش و با تشریح روند آموزشی و نحوه تحصیل در این دانشگاه ، ظرفیت ها و رشته های موجود را معرفی کرد و گفت : این واحد دانشگاهی با دارا بودن 179 رشته تحصیلی دارای بیشترین رشته به لحاظ تنوع در سطح واحدهای دانشگاهی استان سمنان است .



همچنین حسینعلی سمیعی معاون اداری مالی این دانشگاه با توضیحاتی در مورد نحوه تخصیص وام به دانشجویان ، از ارائه تسهیلات متعدد به دانشجویان در حین تحصیل و بعد از فراغت از تحصیل خبر داد و گفت : ارائه وام های مختلف به دانشجویان از جمله شهریه ، ازدواج ، اجاره مسکن و ... باعث شده است دانشجویان دغدغه ای از این لحاظ نداشته باشند .


سید امیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم با تشریح موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان آماری را از تعداد فارغ التحصیلان ، استادان، دانشجویان و دیگر شاخص های برتر این دانشگاه ارائه کرد .



در گردهمایی یاد شده که به همت روابط عمومی واحد دانشگاهی شاهرود و با همکاری اداره آموزش این دانشگاه تدارک دیده شده بود ، مدیران آموزش و پرورش از دانشکده ها ، آزمایشگاهها ، کارگاهها و امکانات ورزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دیدن کردند..


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته