دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 14:41
نائب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال اول و دوم کارآمدی لازم را نداشت

نائب رئیس شورای شهر تهران مهم‌ترین برنامه‌ای که قرار است در سال سوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران به طور جد پیگیری شود را نوسازی بافت فرسوده و توسعه حمل‌ونقل عمومی به ویژه در بخش مترو اعلام کرد.
کد خبر : 37417

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب، افزود: همچنین پرداختن به حل آسیب‌های اجتماعی موضوع دیگری است که قصد داریم در این دوره از شورای چهارم به آن بپردازیم و همچنین در بخش فرهنگی نیز مدیریت شهری باید به سهم خود اقدامات لازم را در شهر انجام دهد و به باور وی این اقدامات باید در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد.


وی در خصوص برنامه خودش در یک سال آینده برای ساماندهی به امور شهر در سمت نائب رئیسی شورای شهر تهران گفت: من از همان سال اول آغاز دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، همه تلاشم این بوده که هیئت رئیسه شورای شهر، هیئتی کارآمد، پویا و فعال باشد.


نائب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: متاسفانه هیئت رئیسه شورا هم در سال اول و هم در سال دوم از دوره چهارم، پویایی و کارآمدی لازم را نداشت.


وی تصریح کرد: با آمدن آقای پیرهادی در جمع اعضای هیئت رئیسه، تمام تلاشمان را بر فعال شدن و تحرک‌بخشی به هیئت رئیسه انجام خواهیم داد. چراکه اگر هیئت رئیسه شورا پویایی بیشتری داشته باشد، به خودی خود تاثیرش را بر فضای کلی شورا نیز خواهد گذاشت.


نائب رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: همچنین ایجاد تعامل، همدلی و همزبانی بین همه اعضای شورای شهر تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم و هرچند در انتخابات بین اعضا رقابت وجود دارد اما رفاقت آنان همچنان پایدار است و بنابراین باید برای ایجاد فضای ادامه این رفاقت‌ها کوشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته