دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 17:17
افروغ تأکید کرد:

سپاه بسترساز شکوفایی توانمندی متخصصان و دانشگاهیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان گفت: سپاه نهادی بر‌خاسته از بطن انقلاب اسلامی بوده و بستر پیشرفت ملت ایران را فراهم کرده است.
کد خبر : 374164
IMG_8980.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دشتستان، عبدالمحمد افروغ ظهر امروز در همایش «من هم یک سپاهی‌ام» که به منظور اعلام همبستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور دانشجویان، استادان و جمعی از پاسداران و فرماندهان سپاه پاسداران شهرستان دشتستان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سپاه نهاد بر‌خاسته از بطن انقلاب اسلامی است.


وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره بستری را فراهم کرده که ملت ایران بتواند با اتکا به استعداد درونی زمینه‌های پیشرفت و موفقیت ملی را رقم بزند و حافظ انقلاب و ارزش‌های خود باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با بیان اقتدار سپاه پاسداران در صیانت از مرزهای کشور در طول این سال‌ها، سپاه را بزرگ‌ترین سد مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی خواند و افزود: این تصمیم نابخردانه دولت آمریکا با هدفی کاملاً سیاسی اتخاذ شده و در تضاد با مفاهیم و هنجارهای حقوق بین‌الملل بوده و بی‌شک این تصمیم برای آنها به‌نوعی جبران شکست آمریکا در منطقه و نوعی خودشیرینی برای سردمداران صهیونیست است.


افروغ ادامه داد: قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی حرکتی بر پایه عصبانیت و درماندگی بوده و دلیل آن‌ هم سیلی‌های است که تاکنون از این نهاد انقلابی خورده‌اند، لذا ما دانشگاهیان با محکوم‌کردن این تصمیم دولت آمریکا، حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران را اعلام کرده و در صف پاسداران جان‌برکف میهن اسلامی گوش‌به‌فرمان نائب بر حق امام عصر(عج) خواهیم بود.


در ادامه فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان با بیان آیه شریفه « و مکروا مکرالله والله خیرالماکرین» عواقب این تصمیم ناآگاهانه دولت آمریکا را متوجه خود آنها دانست و بیان کرد: این حرکت درست در زمانی که لایحه FATF  در کشور بر سر زبان‌هاست و در شرایطی که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قوای خود اعم از نیروی انسانی، ادوات و ماشین‌آلات در کنار هم‌وطنان سیل‌زده حضور دارند و در روزی که به نام پاسدار نام‌گذاری شده انجام شد و به‌نوعی یک شکست دیگر برای آمریکا بود، زیرا که آنان سعی در تخریب این نهاد انقلابی داشتند ولی مسئله دقیقاً برعکس شد و سپاه بیش‌ازپیش در دل مردم جا خوش کرد.


سرهنگ نعمت‌الله غلام‌پور تأثیر سپاه در منطقه را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: سپاه کابوسی برای استکبار جهانی در منطقه بوده  و در همه دسایس و توطئه‌ها نقشه آنها را نقش بر آب کرده است.


وی افزود: از بین بردن گروه تروریستی داعش باهمت پاسداران این مرزوبوم، شکست توطئه استقلال کردستان، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس، دستگیری تکاوران نیروی دریایی ارتش آمریکا، حضور مقتدرانه در خاک و مرزهای سوریه و مقابله با رژیم صهیونیستی که لرزه بر اندام سربازان اسرائیلی می‌اندازد از جمله اقدامات سپاه از بدو تشکیل تاکنون بوده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته