دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 15:38
حاجی‌دلیگانی:

باید تمام ارتش آمریکا را در فهرست تروریستی قرار دهیم

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام ارتش تروریستی آمریکا را در تمامی جهان در فهرست تروریستی قرار دهیم.
کد خبر : 374133

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح اقدام مقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به‌عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: زمانی که اعلام کردند نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته همه در مجلس سبزپوش شدند که این قابل تقدیر است.


وی افزود: معتقدم این طرح آنگونه که لازم بود قوی نیست  و به نظر می‌رسد طرح بیشتر شبیه دیپلماسی پارلمانی است تا اقدام پشیمان کننده برای آمریکا! 


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در سال 2007 خلاف عرف جهانی نیروی قدس را در لیست تروریستی قرار داد و اگر آن روز اقدام مناسبی انجام می‌دادیم، امروز سازمان سپاه را در فهرست قرار نمی‌دادند.


حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: انتظار می‌رفت ما هم تمام ارتش تروریستی آمریکا را در تمامی جهان در فهرست قرار می‌دادیم و به نیروهای مسلح اختیار کامل می‌دادیم طبق اطلاعات خود بتوانند با آنان مقابله کنند. باید در همه دنیا ارتش تروریست آمریکا را تنبیه کنیم و حتی آنان را در قلب کاخ سیاهشان هدف قرار دهیم.


وی با بیان اینکه آمریکا تاکنون 260 طرح علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده و اگر مجلس زودتر از این دست به‌کار شده بود و مقابل این طرح‌ها واکنش نشان می‌داد، کار به اینجا نمی‌رسید، ادامه داد: آمریکا هم واقعه طبس را هیچگاه فراموش نکند که ملت ایران همواره خداوند را پشتوانه خود دارد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته