دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 15:01
در دانشگاه مذاهب اسلامی؛

ثبت‌نام در آزمون اختصاصی طلاب تمدید شد

تمدید ثبت‌نام در آزمون جذب اختصاصی طلاب در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی تا 31 اردیبهشت‌ماه اعلام شد.
کد خبر : 374120
photo_2019-04-16_14-52-24.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی، دانشگاه مذاهب اسلامی، بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی در سال تحصیلی 99-98 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.


این آزمون ویژه طلاب برادر و خواهر برای سال تحصیلی 99-98 در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا 31 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و آزمون کتبی آن 31 خردادماه برگزار می‌‌شود.


بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی آزمون اختصاصی جذب طلاب دانشگاه در 18 رشته محل،31  خرداد 98 در شهرهای تهران، قم، بندرعباس، زاهدان، سنندج، گنبدکاووس و بوشهر برگزار خواهد شد.


با توجه به حوادث جاری شدن سیل در برخی از استان‌های و با ابراز تأسف از خسارت‌های جانی و مالی هم‌وطنان عزیز و از طرفی موج عظیم همدلی مردم ازجمله حضور طلاب عزیز شیعه و اهل سنت برای امدادرسانی به سیل‌زدگان، دانشگاه مذاهب اسلامی با تغییر زمان برگزاری آزمون اختصاصی طلاب از 5 اردیبهشت به 31 خرداد سال جاری موافقت کرد.


همچنین زمان ثبت‌نام در این آزمون نیز تا تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه 98 تمدید داوطلبین می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را در 28 و 29 خردادماه سال جاری دریافت کنند.


گفتنی است تاریخ برگزاری آزمون جذب اختصاصی طلاب در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی در 31 خرداد خواهد بود.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.mazaheb.ac.ir و بامطالعه دقیق دفترچه آزمون اختصاصی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته