دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 16:34

فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد رشت رتبه یک استعدادهای درخشان سال97 شد

فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه یک مقطع دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) سال 97 را کسب کرد.
کد خبر : 374111
IMG_1089.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، عماد مطالبی فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه یک مقطع دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) سال 97 را کسب کرد.


مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در رشت اظهار کرد: عماد مطالبی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی با گرایش زراعت، اصلاح نباتات و کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری ورودی 1394 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که در سال 1396 با کسب میانگین معدل 19.16 در بین دانش‌آموختگان ورودی این سال حائز رتبه نخست در مقطع کارشناسی ارشد شد.


وی اضافه کرد: این دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی که ساکن شهر رشت است در سال 1397 با کسب رتبه یک در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) پذیرفته شد و اکنون در حال ادامه تحصیل است.


مشک بیدحقیقی تصریح کرد: مطالبی عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی است که در پانزدهمین جشنواره جهاد علمی استان گیلان به عنوان دانشجوی بسیجی ممتاز در عرصه تحصیلی مورد تقدیر قرار گرفت.


وی اضافه کرد: مطالبی درباره راهبردهای توسعه پایدار با رویکرد ساختار زیست‌محیطی و الگوهای نوین آمایش شهری در شهر رشت با شرکت در پنجمین کنگره بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری در دانشگاه شهید بهشتی تهران و کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در عمران، معماری، مدیریت شهری و محیط‌زیست مقالاتی را ارائه داده است و باید از زحمات این دانشجوی ممتاز تقدیر ویژه شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
uni
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
۰
بسیار عالی و قابل تقدیر است
D
Germany
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
۰
بسیار ارزنده و باعث افتخار واحد رشت هستند
بهار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
۰
جای تقدیر هست از ایشون و امیدواریم از جایگاه علمی ایشان استفاده بهینه و کارا بشه
هلدینگ شایسته