دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 14:20
در گفت و گو با آنا

جعفر کاشانی: امروز به حساب بازیکنان پول می‌ریزیم / مدیرعامل پرسپولیس با نظر وزارت ورزش انتخاب می‌شود

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درجریان تمامی پول‌هایی که هواداران به حساب باشگاه واریز می کنند هستیم.
کد خبر : 37401

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که طبق اعلام محمد زادمهر یکی از مدیران این باشگاه قرار بود در پایان آن اسپانسر و مدیرعامل این باشگاه مشخص و معرفی شوند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس غایب بزرگ این جلسه بود.


جعفر کاشانی در خصوص علت غیبت خود در این جلسه به خبرنگار ورزشی آنا،عنوان کرد:«در باشگاه شاهین جلسه داشتم و فرصت نکردم به جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بروم. تا آنجایی که می دانم صحبت هایی خوبی مطرح شده و دوستان به نتایج خوبی رسیده اند. اسپانسر باشگاه تا چند روز آینده مشخص می شود و طاهری هم همچون گذشته به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می دهد.»


وی در مورد اینکه با این حساب باشگاه پرسپولیس چه زمانی دارای مدیرعامل خواهد شد، بیان داشت:« تمامی نفراتی که در پرسپولیس مشغول به کارند، پستهایشان تعریف شدهاست. هیات مدیره باشگاه کارش را به درستی انجام می دهد و مصوبات هیات مدیره را طاهری سرپرست باشگاه اجرا می کند. نباید مته به خشخاش گذاشت و فشار آورد تا طاهری یا فرد دیگری مدیرعامل شود. باشگاه پرسپولیس زیرنظر وزارت ورزش است و در وقت مقرر با نظر وزارت ورزش مدیرعامل تعیین میشود.»


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شماره حساب دردسارسازی که توسط علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه، در اختیار هواداران قرار گرفته تا به حساب باشگاه پول واریز شود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:« هواداران سرمایه باشگاه هستند و ما روی آنها حساب ویژه ای باز کرده ایم. شماره حسابی که در اختیار این عزیزان قرار گرفته به این خاطر بوده که بتوانیم هواداران خاص را خود را پیدا کنیم.»


وی افزود:« خود ما زمانی که بازی می کردیم تعدادی از هوادارانی که مکنت داشتند 10 تا 15 اتوبوس اجاره می کردند و دوست داران پرسپولیس را همراه تیم به شهرهای مختلف می آوردند تا ما روی سکوها حامی داشته باشیم. الان هم هواداران می توانند شرایطی حاصل کنند تا باشگاه با مشکلات کمتری به راه خود ادامه دهد.»


کاشانی در پایان با اشاره به این موضوع که کمک مالی وزارت ورزش به دست مسئولان مالی باشگاه رسیده است، تصریح کرد:« امروز این پول به حساب بازیکنان تیم واریز می شود. خدا را شکر پس از 7 ماه که باشگاه بزرگ پرسپولیس کاسه چه کنم به دست گرفته بود الان در شرایط خوبی هستیم. تا هفته آینده هم کمک مالی قابل قبولی توسط وزارت ورزش به حساب باشگاه واریز می شود که شرایط باشگاه را از الان بهتر خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته