دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 12:10
رئیس دانشگاه آزاد جهرم:

سپاه مایه برکت برای کشور، منطقه و صلح جهانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با محکوم‌کردن اقدامات دولت آمریکا، سپاه را مایه خیروبرکت برای کشور، منطقه و صلح جهانی عنوان کرد.
کد خبر : 373996
photo_2019-04-16_10-30-34.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جهرم، سیدکوروش سرورزاده صبح امروز در دیدار با غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با محکوم‌کردن اقدامات دولت آمریکا، سپاه را مایه خیروبرکت برای کشور، منطقه و صلح جهانی دانست و گفت: مشخص است که پدیدآورندگان تروریست و داعش، امروز رؤیای خود در حمله به کشورهای اسلامی را بربادرفته می‌بینند و با دادن آدرس غلط سعی در پوشاندن خطاها و اشتباهات خود دارند، غافل از اینکه اشتباهی بر اشتباهات خود افزوده‌اند.


وی با یادآوری تلاش‌های سپاه در جبهه‌های مختلف کشور، حرکت جهادی سپاه در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله را اقدام ارزشی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در حمایت از سیل‌زدگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز همدوش سایر نیروها از جمله سپاه و بسیج و ارتش پا به میدان گذاشته است؛ چراکه دانشگاه آزاد اسلامی خود را از مردم و برای مردم می‌داند.


توکل نیز با تجلیل از اقدامات صورت گرفته در دوران حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، حضور وی را دلگرمی برای خادمان ملت عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران نیز آمادگی دارد در کنار دانشگاه با تعامل و تفاهم به حل مشکلات کمک کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با تحسین جلسه‌های هم‌اندیشی استادان دانشگاه ابراز امیدواری کرد با حضور در این جلسات از نزدیک در جریان دیدگاه‌های دانشگاهیان قرار بگیرد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته