دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 05:30
بابایی‌صالح:

خسارت بارش‌های اخیر به بویین‌زهرا توجه شود

نماینده بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌هایی از ناحیه بارش‌ها به کشاورزان و دامداران در مناطقی که سیل‌زده نیست مانند بویین‌زهرا وارد شد.
کد خبر : 373862
MJF_1350.jpg

روح‌الله بابایی صالح در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد: دشمنان و به خصوص آمریکایی‌ها باید بدانند که مردم ایران پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و در مسیر دفاع از انقلاب و نظام پاسداری از سپاه را وظیفه خودشان می‌دانند.


وی ضمن اشاره به سیل اخیر و همچنین مشکلاتی که در مناطق مختلف ایجاد شده است، عنوان کرد: استان‌های مازندران، گلستان، لرستان و خوزستان که پس از مواجه شدن با سیل، حضور مردمی و نهادهای مختلف از دولت و سپاه و بسیج گرفته تا ارتش و نیروی انتظامی را در خود دیده است شایسته تقدیر بود اما برخی از مناطق نیز شاهد وقوع نزولات آسمانی بود که با هوشیاری از سیل در این مناطق جلوگیری شده است.


نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مناطق کشور و استان قزوین از جمله بویین زهرا و آوج  در مهار سیل موفق عمل کرد که جا دارد از تلاش مسئولان و همچنین مردم برای مهار سیلاب تشکر کنیم.


بابایی صالح خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی نیز از ناحیه همین بارش‌ها به کشاورزان و دامداران در مناطقی که سیل‌زده نیست مانند بویین‌زهرا وارد شده که باید مورد توجه قرار بگیرد.


وی یادآور شد: مزارع کشاورزی، باغ‌های باغداران و لوازم و وسایل دامداری در مناطق مختلف بویین زهرا و آوج در پی بارش‌های اخیر مورد آسیب قرار گرفته که لازم است دولت به وضعیت دامداران و کشاورزان منطقه رسیدگی کند.


نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است در کنار خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده، بویین‌زهرا و آوج نیز مورد توجه مسئولان دولتی قرار بگیرد چراکه استان قزوین نیز از استان‌های بود که بارش‌های فراوان در آن موجب خسارت‌هایی شده است.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته