دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 16:48
حسینی‌همدانی مطرح کرد:

بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه‌ها با نیروی متعهد و مسئول توانمند

امام جمعه کرج گفت: بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه‌ها با حضور نیروهای متعهد و مسئولان توانمند حاصل شده که باید حفظ شود.
کد خبر : 373820
دیدار با امام جمعه.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی کرج با قدردانی از تعامل مثبت و سازنده دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز اظهار کرد: سازندگی و ساختن همواره دشوار و مسیر پیش‌روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مسیر درستی بوده که به‌خوبی در حال طی‌شدن است.


وی اضافه کرد: البته این مسیر نیاز به تقویت و استحکام بیشتر امور دارد تا آثار و برکات خوبی به همراه داشته باشد.


امام جمعه کرج با ابراز خرسندی از تغییرات فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، این تغییرات را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه با حضور نیروهای متعهد و مسئولان توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حاصل شده و این روند با ابتکار عملیاتی و هنر مسئولان دانشگاه تداوم خواهد داشت و در این فضا ارزشافزوده ایجاد خواهد کرد.


حسینی همدانی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با داشتن قابلیت‌ها و توانمندی فراوان و نیروهای جوان می‌تواند با تشکیل تیم تخصصی فارغ از سیستم آموزشی، طرح‌ها و راهکارهایی را برای انجام اقدامات مؤثرتر و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی به منظور ایجاد نور آگاهی در جوانان جامعه ارائه کند.


وی با بیان اینکه اعمال مقررات فقط با سخت‌گیری و اقدامات بازدارنده و تنبیهی ممکن نیست، توضیح داد:  توجه به نسل جوان و بروز توانایی‌های آنان مشروط به ایجاد انگیزه و نشاط، تقویت بُعد اعتقادی و فرهنگی جوانان و اجرای طرح و برنامه‌های درست و کاراست که این امر از عهده دانشگاه برمی‌آید.


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: «پس از خداوند، پیامبر بخشنده‌ترین فرد نسبت به انسان است و پس از ایشان معلم و کسی که دانش را به فرزندان آدم می‌رساند بخشنده‌ترین است»؛ بنابراین آموزش دلسوزانه و تقویت دانش، فکر، اندیشه و امور اعتقادی و فرهنگی توسط معلمان در پیدا کردن راه درست و چگونه اندیشیدن دانشجویان بسیار مؤثر است.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز در این دیدار از بهبود فضای فرهنگی و مالی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای ادامه این روند وجود دارد در سال 98 به فضل الهی انجام خواهد شد تا دانشگاه به جایگاهی که موردنظر است، برسد.


دیدار با امام جمعه

محمدحسن برهانی‌فر اضافه کرد: از توجه ویژه حضرتعالی برای امور فرهنگی دانشگاه قدردانی می‌کنم و هدف از این دیدار بهره‌برداری بیشتر از راهنمایی‌ها و توصیه‌های فرهنگی جنابعالی است.


دیدار با امام جمعه

انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته