دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 14:52
گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت چشمی و غیبت باقری و صیادمنش

تمرین امروز تیم استقلال در حالی برگزار شد که روزبه چشمی در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت اما باقری و صیادمنش غایب بودند.
کد خبر : 373795
31370.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال پس از برتری مقابل سپاهان، این روزها تمرینات خود را برای دیدار با ماشین‌سازی دنبال می‌کند. شاگردان وینفرد شفر ساعت 12:30 امروز در زمین نفت تهرانسر تمرینات خود را برای دیدار با شاگردان رضا مهاجری پیگیری کردند.


در شرایطی که تمرین روز گذشته استقلال در قالب بازیکنان ذخیره بود، امروز سرمربی آلمانی این تیم برنامه‌های تاکتیکی را مدنظر قرار داد. وینفرد شفر پیش از شروع تمرین دقایقی درخصوص شرایط و وضعیت تیم استقلال و نیاز این تیم به پیروزی برابر ماشین‌سازی با بازیکنان صحبت کرد.


امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی‌ها حضور داشت و تمرینات نفراتی چون طارق همام و وریا غفوری را مد نظر قرار داد. البته از قرار معلوم این دو بازیکن در دیدار با ماشین‌سازی نیز همانند چند دیدار گذشته غایب خواهند بود.


اللهیار صیادمنش به دلیل سرماخوردگی که به آن دچار شده بود در تمرین امروز آبی‌ها غیبت داشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت در دیدار با فولاد خوزستان در 45 روز گذشته برای استقلال بازی انجام نداده است.


روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت در دیدار با الهلال و سپاهان غایب بود امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و با توجه به آمادگی که داشت به‌نظر می‌رسد این بازیکن در دیدار با ماشین‌سازی برای استقلال بازی می‌کند.


فرشید باقری که از سوی وینفرد شفر اخراج شده همچنان یکی از غایبان تمرین استقلال است.


در بخش اول تمرین امروز، بازیکنان استقلال بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه در چند گروه مختلف به بازی آقاوسط پرداختند. بخش بعدی تمرینات آبی‌پوشان به فوتبال درون‌تیمی سپری شد که در آن خواسته‌های تاکتیکی شفر اجرایی شد.


تیم استقلال آخرین تمرین خود برای دیدار با ماشین‌سازی را فردا برگزار می‌کند و ساعت 20:15 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نماینده تبریز می‌رود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته