دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 14:31
برانکو:

علاقه کاشانی به من اهمیتی ندارد/ فاصله پرسپولیس با قهرمانی

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اینکه کاشانی مرا دوست دارد یا نه اهمیتی ندارد، باید برای خدمات او ارزش قائل شویم.
کد خبر : 373437
1552062333lngxoug4ko.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از پیروزی در برابر سایپا خیلی خوشحال هستم. نتایج برای‌مان خوب رقم خورد ولی هنوز پنج بازی باقی مانده و فاصله زیادی تا قهرمانی داریم. بازی‌ها برای‌مان سخت و نتیجه آنها نامعلوم است. تمامی تیم‌ها دوست دارند بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرند، برای همین هم ذوب‌آهن در دیدار با پیکان بدون 6 بازیکن اصلی‌اش بازی کرد تا مقابل ما آمادگی زیادی داشته باشد.


وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل سایپا قابل قبول است. البته باید بپذیریم که خوردن دو گل از سایپا خوب نیست، به‌خصوص اینکه ما به این تیم فرصت دادیم تا به بازی برگردد و در لحظات پایانی اذیت شدیم. از هواداران به‌خاطر حمایتی که از ما دارند تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم تا پایان فصل ما را به سمت موفقیت هل دهند.


سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص دیدار با ذوب‌آهن و حضور علیرضا منصوریان که استاد نتیجه گرفتن از پرسپولیس است، اظهار کرد: در تمام مدتی که سرمربی پرسپولیس بودم، هیچ‌وقت در اصفهان برابر ذوب‌آهن برنده نشدیم. نتایج گویای آن است که بازی بسیار سختی داریم و نباید فراموش کنیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم عالی بازی کرده است. آنها در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی گرفته‌اند و برابر ما بهترین بازی‌شان را ارائه می‌کنند.


وی درباره اینکه پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید چه‌کار کند، تصریح کرد: کارمان خیلی دشوار است. ما باید با ذوب‌آهن، سپاهان و ماشین‌سازی رقابت کنیم. تراکتورسازی هم که حریفی اساسی است و بازی سختی را برای ما رقم می‌زند.


برانکو درخصوص اینکه هنوز موفق نشده مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد، تأکید کرد: مشکل مالی برطرف نشده است. بازیکنان هم شرایط مشابهی دارند. آنها با وجود اینکه صدرنشین هستند و در اواخر لیگ هستیم ولی دریافتی خوبی نداشته‌اند. این امید را دارم که کادر مدیریتی جدید باشگاه راه‌حلی پیدا کند تا دغدغه‌های مالی برطرف شود.


وی درخصوص اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند شناختی از اعضای هیئت مدیره ندارند، بیان کرد: فکر می‌کنم چون کادر مدیریتی اخیراً معرفی شده‌اند، آنها را نمی‌شناسند. بازیکنان فقط ایرج عرب و جعفر کاشانی را می‌شناسند و بقیه را ندیده‌اند. البته من مهدی محمدنبی را می‌شناسم.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه رقبای این تیم وضعیت مالی مناسبی دارند و استقلال به بازیکنانش پس از پیروزی برابر الهلال پاداش داده، تصریح کرد: باید بپذیریم که حریفان از لحاظ مالی از ما بالاتر هستند. تا آنجایی که من شنیده‌ام پول آنها به موقع پرداخت می‌شود. بازیکنان ما تعصب‌شان را به باشگاه و هواداران‌شان ثابت کرده‌اند و این مسئله قیمتی ندارد و برای آن نمی‌توان پولی در نظر گرفت.


برانکو درخصوص اینکه جعفر کاشانی گفته موفقیت‌های پرسپولیس به یک فرد وابسته نیست، تأکید کرد: قبول دارم که من نقشی در موفقیت‌های پرسپولیس نداشته‌ام. بازیکنان در این موفقیت‌ها سهیم هستند. آنها سزاوار تقدیر هستند. آنها در کنار هواداران به قهرمانی رسیده‌اند. کاشانی فوتبالیستی قدیمی و باتجربه است. او به علی اکبر طاهری و حمید گرشاسبی کمک زیادی کرده است. این کمک را می‌تواند به ایرج عرب هم داشته باشد. طبیعی است که او حق دارد نظر خودش را بیان کند. اینکه او من را دوست دارد یا نه اهمیت زیادی ندارد ولی باید برای خدمات کاشانی به فوتبال ایران ارزش زیادی قائل شد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته