دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 12:28
عبداللهی در گفتگو با آنا:

اختلاف قلعه‌نویی و مجیدی طبیعی است/ حاشیه‌سازی برای رحمتی

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: اختلافات در فوتبال ایران نظیر اختلاف قلعه‌نویی و مجیدی طبیعی است و نهایتاً این دو نفر با هم آشتی خواهند کرد.
کد خبر : 373378
34049.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پیروزی استقلال مقابل سپاهان حواشی زیادی را به همراه داشته و امیر قلعه‌نویی سرمربی زردپوشان اصفهان اعلام کرده استقلال با 100 میلیارد تومان آماده رقابت‌های این فصل شده و اعضای این تیم پس از برتری در اصفهان به‌گونه‌ای شادی کردند که گویا قهرمان آسیا شده‌اند.


نصرالله عبداللهی درخصوص اینکه قلعه‌نویی دربارۀ استقلال مطالبی را بیان کرده، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: تا آنجایی که من می‌دانم، استقلال با هزینه‌ای بسیار کمتر از 100 میلیارد تومان آماده رقابت‌های این فصل شده و از آنجایی که یک باشگاه دولتی است، حساب و کتاب آن دست سازمان بازرسی است.


وی در مورد اینکه مگر سپاهان هزینه‌اش چقدر بوده که قلعه‌نویی دربارۀ هزینه‌های استقلال صحبت کرده، گفت: من در جریان عملکرد مالی تیم سپاهان نیستم. به باشگاه استقلال هم ربطی ندارد که سپاهان با چه هزینه‌ای در این فصل آماده مسابقات شده است و به‌نظرم هزینه‌های باشگاه استقلال هم به دولت مربوط است و به فرد دیگری ارتباطی ندارد.


مدیرفنی تیم استقلال دربارۀ اختلاف امیر قلعه‌نویی با فرهاد مجیدی گفت: اختلافات نظیر قلعه‌نویی و مجیدی در فوتبال ایران همیشه بوده است. می‌دانم که روزی مسائل طبیعی که بین این دو نفر است حل می‌شود و این دو با یکدیگر آشتی می‌کنند.


وی در مورد اینکه عنوان شده استقلال بدون آیاندا پاتوسی نمی‌تواند مقابل حریفان نتیجه بگیرد، تصریح کرد: استقلال به هیچ بازیکنی متکی نیست و به معنای واقعی کلمه یک تیم است. هر بازیکنی که مصدوم شود برای آنها جایگزینی تعیین شده است و در بازی‌های اخیر در غیاب بازیکنانی چون فرشید باقری، وریا غفوری و روزبه چشمی، استقلال برنده بوده است.


عبداللهی دربارۀ اینکه نبود رحمتی به سود استقلال بوده است، تأکید کرد: رحمتی بزرگ‌تر و کاپیتان تیم است. در بازی‌هایی هم که غایب است سعی می‌کند در کنار تیم باشد تا در نتیجه‌گیری تیم تأثیرگذار باشد. عده‌ای دوست دارند برای او ایجاد حاشیه کنند ولی هدف رحمتی در همه حال کمک به تیم استقلال است.


وی درباره اینکه استقلال می‌تواند بار دیگر مقابل الهلال برنده شود، گفت: تمامی بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارند. بازیکنان آماده دیدار برگشت با الهلال هستند و می‌دانم با شکست دوباره نماینده عربستان، استقلال امید زیادی به صعود از گروه پیدا می‌کند.


عبداللهی درخصوص اینکه فرشید باقری چه زمانی به تمرینات استقلال بازمی‌گردد، بیان کرد: کمیته انضباطی باشگاه استقلال باید دربارۀ باقری تشکیل جلسه دهد و پس از آنکه حکم مربوط به این بازیکن صادر شد، او می‌تواند به تیم بازگردد.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب