دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 11:16
برای کمک به سیل‌زدگان رخ داد؛

حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در مناطق سیل‌زده

همگام با همدلی مردم کشور با سیل‌زدگان ایران اسلامی جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در منطقه پلدختر لرستان به یاری سیل‌زدگان رفتند.
کد خبر : 373353
photo_2019-04-12_23-42-06.jpg

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درباره فعالیت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مناطق سیل‌زده به خبرنگار خبرگزاری آنا در رشت گفت: دومین گروه از دانشجویان حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای کمک و یاری‌رساندن به سیل‌زدگان استان لرستان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.


حامد نجاتی ادامه داد: این دانشجویان به مدت 10 روز در شهر معمولان منطقه پلدختر استان لرستان حضور خواهند داشت که در این 10 روز علاوه بر کمک به لایروبی از مناطق مسکونی و باز کردن راه‌های ارتباطی به آسیب‌دیدگان خدمات عمرانی و فنی ارائه خواهند داد.


وی تصریح کرد: مأموریت این گروه از دانشجویان اعزامی، ایجاد سد شنی جلوی رودخانه و ایجاد آبراهه برای خروج آب‌های بر روی زمین مانده برای جلوگیری از طغیان رودخانه و تخریب منازل و خطوط گاز و آب بوده است.


مسئول بسیج دانشجویی واحد رشت خاطرنشان کرد: در مرحله اول با اعزام تیم 20 نفره از دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی و حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان (منطقه سرپل شهر گنبد) توانستیم در کنار دیگر گروه‌های امدادی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل، امدادرسانی کنیم.


نجاتی افزود: مرحله سوم اعزام جهادگران (ويژه برادران) به مناطق سيل‌زده لرستان در پلدختر ظرف چندروز آینده آغاز می‌شود و در این ارتباط داوطلبان می‌توانند برای حضور در این سفر جهادی به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه مراجعه کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته