دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 09:27
سرپرست دانشگاه آزاد ممسنی:

دانشگاهیان همبستگی خود را با سپاه پاسداران اعلام کردند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: دانشگاهیان همبستگی خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند و مانند گذشته پشتیبان این نیروی انقلابی هستند.
کد خبر : 373304
IMG_8691.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی، سیروس حدادنیا روز گذشته در نشستی صمیمانه با سرهنگ امید نصیبی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ممسنی اقدام نابخردانه دولت تروریست آمریکا درباره قرار دادن نام سپاه در گروه تروریستی را محکوم کرد و گفت: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همبستگی خود را همواره با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی مانند گذشته پشتیبان این نیرو انقلابی است.


وی افزود: آمریکای جنایتکار باید بداند سپاه تنها نیست و کل ملت ایران سپاهی هستند. هر کسی که قلبش برای انقلاب می‌تپد  و در راستای حفظ خون شهدا تلاش می‌کند، سپاهی است.


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تصریح کرد: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از دستگاه‌های دیپلماسی و امور خارجه تقاضا دارد تا در پاسخ به این عمل نابخردانه و سخیف اقدامی متقابل و تلافی‌جویانه انجام پذیرد.


حدادنیا گفت:‌ امیدواریم که فعالیت‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی چه به‌صورت آموزشی، اجتماعی و فرهنگی طوری برنامه‌ریزی شود که شهرستان بتواند از این امکانات و فعالیت‌ها بهره ببرد.


وی با بیان اینکه وظایف و رسالت‌های سپاه پاسداران با توجه به مقتضیات مکانی و زمانی همواره متنوع بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران مجموعه‌ای از وظایف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بزرگ را بر عهده دارد و مسئولیت خطیر سپاه در راستای توسعه و پیشرفت و پیشبرد اهداف مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور محرز و مشخص است.


به گزارش آنا،‌ در این نشست بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی درباره محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا قرائت و این بیانیه به همراه چند شاخه گل و لوح سپاس تقدیم فرمانده سپاه و همکاران وی شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته