دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 06:40
برنا خبر داد:

اهدای بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه آزاد نقده به مناطق سیل‌زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده گفت: تعدادی از کارکنان و اعضای هیئت‌علمی این واحد یک روز از حقوق خود را به مناطق سیل‌زده اهدا کردند.
کد خبر : 373285

عباس برنا در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به وقوع سیل بی‌سابقه در بعضی از استان‌های کشور و آسیب زدن به هموطنان ساکن در این استان‌ها، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نقشی که به عنوان دانشگاه اجتماعی برای خود تعریف کرده است و بر خود وظیفه دید تا در وقوع حوادثی همچون سیل به ایفای نقش فعال بپردازد.


وی افزود: پس از دستور دکتر طهرانچی مبنی بر ایجاد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به مناطق سیل‌زده تمامی امکانات موجود برای تسریع کمک‌رسانی گسیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده تصریح کرد: کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که گسترده‌ترین شبکه دانشگاهی کشور را دارد با توجه به وظیفه انسانی و دینی خود از روزهای اولیه به کمک مردم در مناطق سیل‌زده شتافتند و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان ازجمله برنامه‌های اجرایی واحد نقده بود.


برنا خاطرنشان کرد: در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانشگاهیان، 16 نفر از کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده در حمایت از هموطنان سیل زده بعضی از استان‌های کشور، یک سی‌ام حقوق فروردین ماه خود را به این عزیزان اختصاص دادند.


وی بیان کرد: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده تا فعال بودن قرارگاه جهادی مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های دانشگاه آزاد واحد نقده به مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته