دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 01:43

دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به کمک بخش خصوصی تجهیز می‌شود

یک‌هزار و 200 کارگاه و آزمایشگاه در 173 دانشکده فنی و حرفه‌ای سراسر کشور توسط بخش خصوصی تجهیز می‌شود.
کد خبر : 373267
89.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تولیدکنندگان تجهیزات، بنگا‌ه‌های اقتصادی، کارخانجات صنعتی، خیرین و حامیان فناوری کشور در طرح تجهیز یک هزار و 200 کارگاه و آزمایشگاه در 173 دانشکده فنی و حرفه‌ای سراسر کشور حضور خواهند یافت و این دانشکده‌ها را تجهیز می‌کنند.


بنگاه‌های تولیدی با انتخاب یکی از دو طرح واگذاری تجهیزات یا فروش تجهیزات با بازپرداخت 5‌ساله به دانشگاه فنی و حرفه‌ای از امکانات مختلفی اعم از نامگذاری کارگاه به نام برند یا فرد‌ حقیقی، تبلیغات برند، امکان استفاده از امکانات دانشگاه، اجرای پروژه‌های مشترک و معافیت‌ها و تخفیف‌های قانونی براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بهره‌مند می‌شود.


در این فراخوان، بنگاه‌های اقتصادی، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، واحدهای خدماتی، خیرین و حامیان فناوری کشور با انتخاب خود، مسئولیت تجهیز یک یا چند کارگاه آموزشی را با محصولات تولید داخل و با نام برند خود به عهده می‌گیرند.


برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، تولیدکنندگان می‌توانند با شماره 02142350111 تماس بگیرند.


گفتنی است؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، نخستین و بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مهارت‌محور کشور با بیش از 17 هزار دانشجو و یک هزار عضو هیئت علمی و مدرس، نزدیک به دو هزار نیروی فنی مدعو، فاصله دانشگاه تا صنعت را کوتاه خواهد کرد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته