دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 16:44
رئیس کلانتری تهران‌نو خبر داد:

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در مخفیگاه متهم

رئیس کلانتری تهران‌نو از دستگیری یک خرده‌فروش حرفه‌ای مواد مخدر و کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاهش خبر داد.
کد خبر : 373214
666.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، رسول بهرامی با اشاره به دستگیری یک خرده‌فروش حرفه‌ای مواد مخدر در تهران اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی حدوداً ۳۰ ساله که سابقه دستگیری نیز دارد، اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری تهران‌نو می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.


رئیس کلانتری تهران‌نو با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و تعداد افراد مشکوک به‌طور مستمر به مخفیگاه فرد مذکور تردد دارند.


وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم اخذ شد.


بهرامی با اشاره به اینکه تیمی از مأموران کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام شدند، ادامه داد: مأموران پس از مدتی مراقبت ویژه و اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش حضور دارد، عملیات دستگیری متهم اجرا و در این عملیات مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر کشف و متهم ضمن دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.


رئیس کلانتری تهران‌نو خاطرنشان کرد: متهم پس اعتراف به جرم ارتکابی، تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی قرار گرفته است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته